خبر های جدید

جنبش"حشد" از مواضع غرب در قبال انقلاب مصرانتقاد کرد

جنبش"حشد" از مواضع غرب در قبال انقلاب مصرانتقاد کرد

خبرگزاری آریا: عضو جنبش مردمی دموکرات تغییر در مصر موسوم به جنبش "حشد" از مواضع کشورهای غربی بویژه آمریکا در قبال انقلاب مردمی مصر انتقاد و این مواضع را در راستای خدمت به نظام استبدادی مبارک و طولانی شدن دوران حکومتش دانست.

"جیهان ابراهیم" روز جمعه بر مخالفت با دخالت های بیگانگان در امور مصر در صورتی که به نفع مردم نباشد، تاکید کرد و گفت: نظام استبدادی مبارک مشروعیت خود را در داخل و خارج کشور از دست داده است و هرگونه تلاش برای ابقای آن بی نتیجه خواهد بود.

 عضو جنبش حشد افزود: میلیون ها نفر امروز و در هیجدهمین روز انقلاب مصر در میدان التحریر در مرکز قاهره و دیگر شهرهای مصر با برگزاری تظاهرات گسترده، با تاکید بر عقب نشینی نکردن از خواسته های خود، یکپارچه سقوط نظام استبدادی مبارک را فریاد خواهند کشید.

 وی خاطرنشان کرد: با پیوستن گسترده بخش های جدیدی از مردم به تظاهرات مانند کارگران، کارمندان و مدیران ادارات دولتی فشارها بر رژیم حاکم برای اجابت خواسته های تظاهرات مردمی افزایش یافته است.

 جیهان گفت: خواسته مردم کناره گیری مبارک و برچیدن نظام استبدای مصر است و این که به مردم اجازه تعیین سرنوشت خود برای برخورداری از زندگی شرافتمندانه به دور از اقدامات سرکوبگرانه داده شود.

 وی افزود: ارتش مصر که تا این لحظه بی طرف عمل کرده است، ابزاری به دست مقامات برای ضرب و جرح مردم نخواهد بود زیرا جزو لاینفک ملت مصر است.

برگرفته از آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا