سياسي اجتماعيمطالب جدید

مسجدالاقصی در آتش می سوزد ، ای امت یک و نیم میلیاردی !

مسجدالاقصی در آتش می سوزد ، ای امت یک و نیم میلیاردی !
نوشته: وصفی عاشور ابوزید / ترجمه:‌ عبدالخالق احسان

آن طور که امروز مسجد اقصی توسط گروهک صهیونیستی مورد تعرض می گیرد، در هیچ برهه ی از تاریخ رخ نداده است؛ حمله به دروازه ها، آتش زدن قسمت های از آن، بالا شدن بر بام مسجد، تیزانداری به طرف مسلمانان سنگرگرفته در داخل مسجد، تقسیم زمانی و مکانی مسجد، حمله های آشکار بر کودکان و سالمندان از جمله این تجاوزات محسوب می گردد.

آن چه امروز این گروهک انجام می دهد، قابل انتظار بود؛ چون حکومت های عربی رو به زوال بوده و با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می کند که اسرائیل آن مشکلات را به وجود آورده و ما نیز با ندانم کاری ها و کوتاهی ها و اختلافات خویش در بحرانی شدن وضعیت موجود سهیم بوده ایم.
از حکومت داران عرب هیچ توقعی نباید داشت؛ چون آنان در اشغال استخبارت صهیونیست ها قرار داشته و به اشاره آنان حرکت می کنند. علاوه بر آن حکومت های عربی مرده اند و کمک خواستن از مرده شرک به خداوند متعال محسوب می گردد.
اتحادیه عرب به عار و ننگی دچار شده که گردش شب و روز آن را محو و نابود کرده نمی تواند.
آیا آن چه به مسجد اقصی می گذرد به یک ( عاصمه الحزم ) نبرد جدی نیاز ندارد؟! آهای آل سعود! پاسخ مان را بدهید!

برای مجاهدین سنگر گرفته در داخل مسجد اقصی مبارک باد می گوییم که ثبات و پایداری شان صهیونیست دشمن را وار کرد تا آنان را تروریست بنامد؛ از امت مسلمه می خواهیم که از استقامت شان حمایت نموده و کفالت شان را آن طور که علمای امت در بیانیه جهانی شان ( نداء الاقصی) اعلان کرده بودند؛ به دوش گیرند.
توقع ما فقط به علماء و رهبران فکر و اندیشه وابسته است، آنانی می توانند ملت های آزاده را در مقابل مستکبرین به حرکت بیندازند؛ آنان هرگز نسبت به معراج گاه رسول الله صلی الله علیه وسلم کوتاهی نمی کنند.
علماء، دعوتگران و صاحب نظران را فرا می خوانیم که درتمام اطراف و اکناف جهان، تلاش های را به راه بیندازند و بر تصمیم گیرنده ها فشار وارد کند تا اجراات عملی و تأثیر گذاری اتخاذ گردد.

از ملت های آزاده، امامان و خطیبان با عزت در جهان اسلام می خواهیم که خطبه جمعه پیش رو را به مسجد اقصی و حوادث اخیر در آن اختصاص داده و نفیر عام و تظاهرات فراگیری را اعلان نموده و ترتیب دهند و هر آن چه در توان دارند برای نصرت و پیروزی اقصی و نجات مردان و زنان و اطفال مظلوم مسلمان استفاده کنند؛ چون برادران مسلمان ما در دست این گروهک ستمگر صهیونیستی به بدترین شکل تعذیب و شکنجه می شوند؛ این درحالی است که تمام کشور های اسلامی و انسانی سکوت مرگباری را اختیار کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا