خبر های جدید

ورود کاروان اروپایی "امید" به بندر العریش مصر

امید اروپاییورود کاروان اروپایی "امید" به بندر العریش مصر 

کاروان کمک رسانی طرف های اروپایی به ملت محاصره شده فلسطین در باریکه غزه دوشنبه وارد بندر العریش مصر شد تا پس از فراهم شدن مقدمات لازم به منطقه نوار غزه منتقل شود.

اطلاع رسانی فلسطین: سرتیپ هشام علی الجنانینی مدیر بندر العریش اظهار داشت که انتظار می رود کشتی حامل اعضا و کمک های بشر دوستانه کاروان امید ا (۲۲/۱۱/۲۰۱۰) وارد آب های بین المللی بندر العریش شد و پس از آن اقدامات لازم برای انتقال آن به باریکه غزه طی روزهای سه شنبه و یا چهارشنبه آینده صورت گیرد.

به گفته الجنانینی، کشتی مذکور حامل ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۹۵ تن کمک های بشر دوستانه طرف های اروپایی برای ساکنان محاصره شده باریکه غزه است.

در همین راستا، کمیته اروپایی لغو محاصره غزه از مراجع مصری خواست که تسهیلات لازم در روند سفر و ورود کاروان امید به باریکه غزه را فراهم کنند تا این کاروان بتواند کمک های خود را به دست ساکنان محاصره شده غزه برساند.

گفتنی است که کاروان امید شماره یک در ماه مه سال ۲۰۰۹ میلادی و به رهبری "فرناندو روسی" از اعضای پارلمان ایتالیا و با حضور و مشارکت دهها تن از مقامات پارلمانی کشورهای مختلف اروپایی از جمله ایتالیا، یونان، بلژیک به باریکه غزه سفر کرد و چندین دستگاه آمبولانس و تعدادی ویلچر ویژه معلولان را به این منطقه انتقال داد.

برگرفته از اطلاع رسانی فلسطین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا