خبر های جدید

تهدید رژیم صهیونیستی توسط جماعت اخوان المسلمین

تهدید رژیم صهیونیستی توسط جماعت اخوان المسلمین

 

جماعت اخوان المسلمین مصر رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که به خاطر تداوم جنایت هایش علیه ملت فلسطین، پس از این دیگر روی آرامش و امنیت به خود نخواهد دید.

 

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از قاهره، دکتر محمد بدیع رهبر جماعت اخوان المسلمین مصر روز پنجشنبه (۱۹/۵/۲۰۱۱) طی پیام هفتگی خود تاکید کرد که «تا زمانی که رژیم صهیونیستی حقوق ملت فلسطین را زیر پا گذاشته و توافقنامه های بین المللی را رعایت نمی کند و اقدام به هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی می کند، خواب راحت را تجربه نخواهد کرد و امنیت و آرامش به روی خود نخواهد دید.

 

بدیع تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از همان جامی که خود به دیگران نوشانیده است، خواهد نوشید و دیگر خبری از آرامش و اطمینانی که ناشی از زورگویی های آن در جریان جنگ های ۶ گانه قبلی بوده است، نخواهد بود و پس از این حمله همه جانبه ملت ها که سلاحی جز عزم و اراده راسخ ندارند، ترس و نگرانی جای آرامش و اطمینان دولت عبری را خواهد گرفت و همان طوری که این ملت ها در نابودی دیکتاتوری های فاسد موفق بودند، بی شک خواهند توانست رژیم صهیونیستی را نیز شکست داده و وادار به خروج از فلسطین کنند.

 

وی افزود که انقلاب های عربی بار دیگر توجه افکار عمومی را به سمت منبع اصلی تروریسم و عدم آرامش نه تنها در منطقه و بلکه در کل جهان معطوف کردند و انقلاب مردمی مصر نیز توانست باعث معطوف شدن دوباره اذهان به مساله فلسطین شود و احیای نقش رهبری و پیشگامی مصر در جهان عرب، نقش زیادی در امضای توافق آشتی ملی از سوی جنبش های فتح و حماس به عنوان دو طرف اصلی عرصه سیاسی فلسطین و پایان شکاف داخلی داشت.

 

رهبر جماعت اخوان المسلمین همچنین اظهار داشت که وحدت ملی فلسطین همزمان با اوج گرفتن انقلاب های عربی علیه رژیم های دیکتاتوری فاسد و به ویژه رژیم سابق مصر تحقق پیدا کرد که سردمدار این رژیم ها و محور اصلی جریان میانه رو عربی بود و برای سازش با "اسرائیل" و عادی سازی روابط با آن از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کرد و علیه جنبش های مقاومت و جهاد علیه صهیونیست ها توطئه می کرد.

 

وی افزود توافق آشتی ملی پایدار خواهد ماند؛ اما نه به این دلیل که بیانگر آرمان های ملت فلسطین است، بلکه به این خاطر که بر پایه انقلاب مصر شکل گرفت که به منزله قیامی علیه فساد و بردگی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و باعث معطوف شدن دوباره توجهات به مساله فلسطین به عنوان مساله اساسی امت عربی و اسلامی شد.

 

رهبر جماعت اخوان المسلمین خاطر نشان شد که انقلاب های عربی مقدمه ای برای پایان ظلم و هژمونی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی مقدسات و پایان دادن به اشکال مختلف استکبار پس از اثبات برتری قدرت ملت های عربی در مقایسه با رژیم های آنها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا