خبر های جدید

اهمیت مسجد الاقصی نزد محمد مرسی

رائد صلاح: حل موضوع قدس یکی از برنامه‌های دکتر مرسی بود و ارتش علیه او کودتا کرد تا صهیونیست‌ها را راضی نگه دارد.
بنا به‌ گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی اصلاح به‌ نقل از اخوان آنلاین، استاد رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در داخل اسرائیل گفت: رئیس مرسی همواره با من در تماس بود تا از اخبار و اوضاع مسجد الاقصی اطلاع حاصل نماید، آن بزرگوار علی رغم مسؤولیت‌های سنگینی که بر دوشش بود و سنگ‌اندازیهایی که از طرف بدخواهان می‌شد باز از قدس و مسجدالاقصی غافل نبود.
استاد صلاح که در برنامه‌ی “بلا حدود”شبکه‌ی الجزیره سخن می‌گفت با ذکر این نکته که در دوران یکساله‌ی زمامداری محمد مرسی، گامهایی اساسی در خدمت و دفاع از قدس در آستانه‌ی تحقق بود که به حل بحران آن بسیار نزدیک شده بودیم. وی خاطرنشان کرد: کودتای تروریستی علیه رئیس مرسی در واقع کودتا علیه مسجدالاقصی و قدس بود.
همچنین این دعوتگر خستگی‌ناپذیر جهان اسلام اظهار داشت: در دوران حکمرانی رئیس مرسی بارها جهت افتتاح پروژه‌های مرتبط با قدس شریف به کشور مصر فراخوانده شدم، حال اینکه پس از روی کارآمدن کودتاچیان از رفتنم به آن کشور ممانعت به‌عمل می‌آید.
صلاح همچنین گفت: یکی از برنامه‌های دکتر محمد مرسی این بود که نسلی نو از خطیبان جوان تربیت و آموزش دهد که روحیه‌ی جهاد و مبارزه در مردم مصر و منطقه را جهت آزادسازی مسجدالاقصی از اشغال، تقویت نموده و عنایت بیشتر به مسأله‌ی قدس را در آنان احیا یا ایجاد نماید.
منبع:اخوان اونلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا