زنجیره انسانی هواداران اخوان المسلمین در حمایت از غزه

هواداران اخوان المسلمین مصر در محکومیت تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه، استمرار قطعی برق برخی مناطق مصر و تشدید گرانی ها، زنجیره انسانی تشکیل دادند.به نقل از المصری الیوم، طرفداران جماعت ادر جاده بین المللی دمیاط- پور سعید در مقابل روستای البصارطه و همچنین جاده دمیاط-المنصوره در مقابل شهر فارسکور و دمیاط الجدیده زنجیره انسانی تشکیل دادند.

شرکت کنندگان در این تجمع، آرام رابعه العدویه و تصاویر « محمد مرسی » رئیس جمهور  مصر را در دست داشته و با سر دادن شعارهایی آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند و احکام صادره علیه آنها را محکوم نمودند.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین بازگشایی گذرگاه مرزی رفح را خواستار شده و تجاوزات اسرائیل علیه مردم غزه و نیز افزایش گرانی در مصر و قطعی برق را محکوم کرده و شعارهایی علیه ارتش و پلیس سر دادند.

از سوی دیگر قاضی «محمد مجدی الزنفلی» دادستان دمیاط دستور تمدید حبس ۵ روزه ۱۱ عضو اخوان المسلمین به منظور اجرای تحقیقات درباره اتهامات آنها مبنی بر دست داشتن در اغتشاشات، تحریک به خشونت، تظاهرات بدون ابلاغ قبلی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و پیوستن به گروه ممنوعه را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا