حیله آل صهیون،خواب آل سعود

وزیر دارایی اسرائیل ناخواسته اعتراف کرد: “برای حمله به غزه نیازمند یک بهانه بودیم”
اسرائیل اعلام کرده بود که ۳ جوان را حماس ربوده و قتل عام در غزه را آغاز کرده بود.
سخنگوی پلیس اسرائیل به خبرنگار بی بی سی اعتراف کرد که ربودن انسانها کار حماس نبوده است.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفته بود : “هیچ شبهه ای نداریم که جوانان گم شده را حماس ربوده است. عباس باید راهش را از این شبکه جدا کرده و حکومت ائتلافی با انها را لغو نماید.”
اسرائیل توانست این دروغ را که برای کشتار زنان و کودکان در غزه طرح ریزی کرده بود، ۲۰ روز مخفی نگاه دارد.
جهان این حقیقت تلخ را از حساب کاربری تویتتر جان دانیسون، خبرنگار بی بی سی که اعتراف مایکی روزنفلد سخنگوی رسانه های پلیس اسرائیل را در آن جای داده بود، فرا گرفت.
دانیسون سخنان روزنفلد مبنی بر اینکه “جوانان ربوده شده را حماس نکشته است. اگر حماس ربوده بود، خیلی سریع مسئله را حل میکردیم. این یک سلول مستقل است.” را در حساب کاربری خود منتشر کرد.
این اعتراف برای فلسطینیان غیر مترقبه نبود چرا که حماس از همان ابتدای این روند، توجیه این دروغ و اتهام را رد کرده و ابراز داشته بود که هیچ ارتباطی با این حادثه نداشته اند. ادعای “کشته شدن سه جوان در یک تصادف” از سوی مخالفین، در دستور کار رسانه های اسرائیل نیز جای گرفته بود. روزنامه ها در رابطه با اینکه جوانان در منطقه ای که تحت کنترل اسرائیل میباشد ناپدید شده اند نیز، سوالاتی به میان آورده بودند.
یائیر لاپید وزیر دارایی اسرائیل نیز آن دروغ را که سبب مرگ صدها کودک پیش از آغاز عید شده بود را ناخواسته در یک برنامه تلویزیونی بیان کرده بود.
لاپید در سخنانش مبنی بر اینکه: “برای ورودمان به غزه باید یک حادثه مهم به میان می آمد. اگر بدون هیچ بهانه ای وارد غزه می شدیم، همه ما را متهم میکردند.” ابراز کرده بود که برای انجام قتل عام نیاز به یک دلیل داشته اند.
رسانه های غربی نیز که قتل عامها را به عنوان حق دفاع اسرائیل از خود قبول کرده بودند، پس از این تحول، هنوز به سکوت خود ادامه می دهند.
(بالأخره پس از ۲۷ روز ادامه جنگ صهیونیست های مورد حمایت سیسی، و سیسی مورد حمایت سعودی بر ضد مردم غزه،  شاه عربستان از خواب بیدار شد و مسأله مهمی را به جهانیان یادآور شد و بدون نام بردن از صهیونیسم و اسرائیل گفت: در فلسطین خون بیگناهان ریخته می شود و جهانیان در برابر آن سکوت می کنند؟!) و مشخص نکرد تا جانی کدام طرف و قربانی کدام طرف است. آری اینگونه رویدادها را خداوند پیش می آورد تا خبیث و طیب و خادم و خائن از یکدیگر معلوم شوند و آب همچنان گل آلود باقی نماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا