سياسي اجتماعيمطالب جدیدمقالات

قرضاوی را دستگیر کنید که … واکاوی طنزآمیز تعقیب علامه قرضاوی توسط پلیس انترپول

قرضاوی را دستگیر کنید که … واکاوی طنزآمیز تعقیب علامه قرضاوی توسط پلیس انترپول

بقلم: عبد السلام البسیونی / ترجمه محمود خالدی زاده

پلیس محترم بین المللی انترپول؛ یوسف قرضاوی را بازداشت کنید ؛چرا که او سزاوار زندان است!
باصراحت اعلام می دارم: اینجانب کاملاٌ با تصمیم اخیر پلیس بین المللی انترپول موافقم و خواستار بازداشت فوری یوسف قرضاوی ، این تروریست خطرناک هستم!
نباید اجازه داد این پیر سالخورده بیش از این جسارت به خرج داده و گستاخی کند، خواهشاً نگذارید بیش از این سخن بگوید و بدینگونه دل و درون مردم را تسخیر نماید!
آری ای بزرگان: یوسف را بکشید… قرضاوی را بکشید و او را بازداشت کنید و یا لااقل از شهرتان بیرونش کنید ؛ او مستحق این گونه برخوردها و بلکه بیشتر از اینهاست!!
تمام سرنخ های جنایت و ترور به او منتهی می شود و همه انگشت های اتهام نیز به سوی او اشاره رفته و می رود!
اورا بکُشید یا او را بسوزانید ؛ زیرا با دلایل قاطع ثابت شده که او به تنهایی راه را بر مردم سد می نموده و در زیر جایگاه و سکویی که در میدان رابعه آماده شده بود مردم بزرگوار و بی گناه – نظامی -را ذبح می کرد و جنازه آنان را به زیرزمینی منتقل می ساخت تا بدینگونه از نگاه ها مخفی بماند!

 آری او بود که علی رغم تدابیر شدید امنیتی درب زندان های مصر را گشود و بازداشتی های جنایتکار – و اسلامی – را از آنجا فراری داده است !

او همچنین با اسلحه کمری و بمب های آتش زا به تجمع کارگران بیچاره حمله کرده بود و آنان را زنده زنده سوزانده بود!
پلیس دلسوز و محترم انترپول ؛ شما – و ژنرال های حاکم در مصر و امارات – خوب می دانید که قرضاوی به مثابه ضامن و استارت بمبی است که اگر کَشیده شود همه بلاد و عباد  را ویران و تارومار می کند ؛ پس از شما خواهش می کنم او ر ا تحت نظر داشته باشید تا دیگر امنیت راه ها و جاده ها به هم نخورد و بیش از این مردم توسط او قتل عام نشوند!!
او را بکُشید، بسوزانید و یا حداقل به بیست بار اعدام محکوم گردانید؛ زیرا با ماشین های ویژه دیپلمات ها و سفارت خانه ها به مردم حمله ورشده و بی رحمانه آنان را زیر می گرفته و همچنین از پشت بام ساختمانها ، مردم بی گناه را با اسلحه ، هدف قرار داده و از پای در می آورده است!
پلیس محترم انترپول ؛ نباید لحظه ای درنگ کنید، این مرد – قرضاوی – تروریست و خطرناک است ؛ او جنایت کاری بسیار حرفه ای می باشد ، به مراتب خطرناکتر است از نظامیانی که تحصن کنندگان میدان محمد محمود و رابعه عدویه مصر را زنده زنده می سوزاندند!
او خیلی خطرناکتر از کسانی است که در زمان محمد مُرسی تروریست ، به قصر ریاست جمهوری الاتحادیه حمله ور می شدند ، بلکه حتی خطرناکتر است از کرادزیچ و میلوسوویچ و بقیه جنایتکاران صرب که بی رحمانه مردم مسلمان بوسنی هرزگوین را قتل عام می نمودند!
یوسف قرضاوی را بکشید و یا او را آتش بزنید ؛ چرا که در این چند سال اخیر بارها به رهبران بزرگوار و پاک سرشتی همچون نتانیاهو و جورج بوش و بن علی و مبارک و  علی عبدالله صالح و ….بی احترامی کرده و می کند!

یوسف قرضاوی را ساکت کنید و نگذارید خطبه نماز جمعه ایراد نموده و یا در برنامه ” الشریعه و الحیاه” حضور یابد ، چون همانگونه که صاحب الفضیله الفقیه الأعظم الشیخ حسن یوسف! با قاطعیت ادعا نموده ، اسرائیل در مغز قرضاوی دستگاهی موسوم به  Chipتعبیه نموده است ، دستگاهی که او را به بیماری آلزایمر مبتلا نموده  ، طوری که نمی داند چه می گوید !
ای پلیس بین المللی انترپول ؛ آستین همتت را بالا بزن و  از حق و راستی جانبداری کن و دشمنان انسانیت و ادیان آسمانی را در گوشه و کنار جهان تعقیب و بازداشت کن!
ای عرب های صهیونیست ؛ نَفَس راحت بکشید و آرام بخوابید !

 ای سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) به تلاش ها و فعالیت هایت کما کان ادامه بده!

ای پاسداران شر و اهریمن به خود ببالید و سعادت و خوشبختی را احساس کنید ؛ چرا که خطرناک ترین ، عالم ترین ، و فهمیده ترین ، موثرترین شخصیت اسلام گرا اکنون تحت تعقیب پلیس انترپول قرار گرفته است  و اکنون او – در اثر تلاش های شبانه روزی و رشوه های کلانی که به انترپول پرداخت نموده اید- به جنایت کاری جهانی و بین المللی مبدل گشته و او هم اکنون یک فراری رسمی محسوب می شود ؛ علاوه بر اینکه او – علی رغم این همه تالیفات و آثار علمی و ….- به عنوان یک فرد بی سواد و نادان در دین شناخته شده است ؛ همانگونه که شیوخ درباری الازهر چنین گفته اند !
پس مدارک علمی و تخصص هایش را هر چه زود تر پس بگیرید و لوح تقدیرهایش را باز پس گیرید و از هرگونه امتیاز و فعالیت محرومش کنید !

 او مزدور صهیونیست هاذ و آمریکایی هاست و خیلی بدتر است از أبو جهل وأبو لهب وأبی بن خلف !

تنها با این کارها می توانید در جهان رسوایش کنید و شایسته است به خاطر محافظت از اسلام ناب ! هرچه زودتر از شرش خلاص شوید!!
نگذارید قرضاوی آزادانه در جهان بگردد و سفر کند ؛ زیرا او از ایدز و ایبولا خطرناکتر است!

 دستگیر کردن او و خفه کردن صدایش خیلی کم هزینه تر است از تباه و ضایع شدن امت مسلمان توسط او !
اگر به زور ساکتش نکنید ساکت نخواهد شد ، الآن وقت مناسبی است برای از میدان به درنمودن او ؛ بویژه اکنون که زمان پروژه “اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات” نزدیک است ، به زودی قرار است این طرح قدیمی صهیونیست ها رسانه ای شده و بدینگونه و به پاس شادمانی ، یهودیان افراطی بر رسانه های عربی -صهیونیستی به رقص و پایکوبی بپردازند!
خواهش می کنم ساکتش کنید ؛ چون او هرگز به کشته شدن مردم بی گناه و ویران شدن کشورهایی چون سوریه و عراق و مصر توسط  مزدوران اسرائیل به عنوان مقدمه سقوط مسجد الاقصی و نصب هیکل یهود در آنجاراضی نشده و نخواهدشد!

ساکتش سازید ؛ چون او شیخی درباری و وابسته نیست که به راحتی امضاهای پادشاه را تایید نماید  ؛ همچنانکه او هرگز به ستایش شیطان لب نمی گشاید ، و نشاندن هیچ انسانی را به جای الله بر نمی تابد، او خواستار آزادی افراد نابهنجار در جامعه نیست و هیچ وقت به زمامداری طاغوت ها تن نمی دهد  و به مظلوم واقع شدن ملت ها راضی نمی شود و …
او را سرکوب و صدایش را خفه کنید، چون او آزادمردی است جهانی ، او درجهانی که به آزادی ملت های مظلوم اعتراض نمی کند و به بند کشیدن ملت ها اصرار می ورزد و تلاش می کند فرعون ها را روی دوش مردم قرار دهد ، او همواره آزاد شدن ملت ها را از بند دیکتاتورها خواستار شده و با صدای رسا اعلام می دارد.
آزادش نگذارید، او پیوسته سخن می گوید و حق را بیان می کند و با شما در مبارزه است و آنچه می گوید و می نویسد برای سرکوب کردنش کافی است ؛ اکنون بهترین زمان برای بریدن زبانش است!
بجنید ای انترپل ؛ به نوشته هایش یورش کنید و همه آنان را بسوزانید و دادگاه تفتیش عقاید را برایش آماده کنید و همانند دزدان خونریز که همه را سلاخی می کنند او را سلاخی کنید، و اگر به فرمان شما در نیامد او را بکشید.
بجنبید ای عرب های صهیونیست و ای عرب های رقص کننده و خوشگذران ، فشار بیاورید، پیگیر باشید ، تنها انترپل را وادار به تعقیب و دستگیری وی نکنید ؛ بلکه سازمان ملل و شورای امنیت و همچنین از دادگاه بین المللی عدس -محکمه العدس الدولیه،هیومن رایتس ووتش و حکومت ها و سازمان های جهانی را در جریان بگذارید  و از آنان نیز کمک بگیرید ؛ تا این مرد و بیانات و نوشته هایش رت از بمب هیدروژنی و اتمی و فسفری و حتی از اورانیوم غنی شده خطرناک تر اعلام کنند!
در فرودگاه ها او را تحت تعقیب قرار دهید و در راه ها به دنبالش بگردید، در قلب ها و خاطره ها به دنبالش باشید، قلب میلیون ها نفر را که اغفال کرده بشکافید و آنانی را که او گمراه کرده را به راه راست باز گردانید، او به مردم تحت تاثیرش گفته که الله حق است، محمد(ص)، بهشت، خیر و عدل و برابری و آزادی همه و همه راستی و حق اند ؛ آن هم در عصری که کسی به برابری و عدل و آخرت و الله اهمیت نمی دهد!
آری او را طرد کنید همانگونه که قوم لوط ، پیامبرشان حضرت لوط را طرد کردند ، او  را از کشورتان به درکنید همانگونه که فرعون، موسی و قومش را از شهر و دیارشان بیرون نمود و همانگونه که یهودیان عیسای مسیح را اخراج کردند.
آیا قرضاوی از پیامبران بزرگتر و برتر است؟ هرگز اینگونه نیست! افتخار علامه قرضاوی در این است که درو غگویان و دجال صفتان زمانه   و فروشندگان خاک و میهن از او  و عملکردش راضی نیستند !
خدا با تو است ای دکتر یوسف القرضاوی

به خدا من تو را به خاطر خدا، دوست دارم ای استاد فرزانه ام.
و مرگ بر ستمگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا