خبر های جدید

اردوغان : اروپا حق انتقاد از ترکیه را ندارد

اردوغان: اروپا حق انتقاد از ترکیه را ندارد
اردوغان طی سخنانی در جریان نشست سندیکای ‘مامور- سن’ که بطور زنده از شبکه های تلویزیونی ترکیه پخش می شد، این مطلب را عنوان کرد.وی با عنوان اینکه تنها هفت روزنامه نگار ترک در زندان بسر می برند ادعاهای مربوط به اینکه دهها روزنامه نگار ترک در زندانها هستند را رد کرد و گفت: افرادی که زندانی هستند به اتهام ارتباط با گروههای تروریستی و یا فعالیت های تروریستیی زندانی هستند و دستگیری و زندانی شدن آنان ارتباطی با فعالیت های روزنامه نگاری و رسانه ای ندارد.

رییس جمهور ترکیه اظهار داشت: اروپا حق انتقاد از ترکیه در این زمینه را ندارد، در زمانی که ۵۰ روزنامه نگار در انگلستان بازداشت شدند چرا از آن کشور انتقاد نشد؛ در زمانی که دولت آلمان اقدام به حمله به دفتر یک مجله می کند چرا از این مساله انتقاد نمی شود، آنان (کشورهای اروپایی) نمی توانند از ترکیه انتقاد کنند و بهتر است بخود بیایند.

وی ادامه داد: اروپا بهتر است به افزایش موارد اسلام هراسی و موارد تبعیض در کشورهای اروپایی بنگرد و برای آنان چاره جویی بکند.

گفته می شود، در حال حاضر دهها روزنامه نگار ترکیه زندانی هستند ولی دولت ترکیه با رد این مساله می گوید، افرادی که در زندان بسر می برند به اتهام مشارکت در اقدامات تروریستی و یا تلاش برای براندازی زندانی هستند
منبع: ایرنا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا