حركات و احزابسياسي اجتماعيمطالب جدید

طرحی برای وحدت احزاب اسلامگرا در کردستان عراق

احزاب اسلامگرای کردستان عراق متحد می شوند!

طرحی برای وحدت احزاب اسلامگرا در کردستان عراق

ترجمه :عبدالله رش مقدم

ماموستا صلاح الدین بهاءالدین، طرحی را برای همبستگی هر سه حزب اسلامی پایه ریزی کرده است
دبیر کل پیشین اتحاد اسلامی، طرح همبستگی هر سه حزب اسلامی؛(اتحاد و جماعت و حرکت اسلامی) را طرح ریزی کرده و برای آنها فرستاده است؛ قبل از همه¬ی آنها، حرکت اسلامی به این درخواست پاسخ مثب داده و خوشحالی خویش را از آن اعلام کرده است، این طرح جایگزین لیست خدمت است که طبق تحلیل های درون حزبی اسلامگرایان، به شکستی بزرگ مواجه شده است، بنا به نظر صاحب نظران این طرح-که در۵ صفحه A4 تنظیم شده است- دارای اهمیت ویژه است، شاید به رها شدن اسلامگراین از این بحران رکود، منجر شود.
بنا منابع آگاه، ماموستا صلاح الدین محمد بهاءالدین دبیرکل پیشین اتحاد اسلامی، یک طرح میهنی اسلامی برای با هم کار کردن هرسه طرف اسلامی طرح ریزی نموده است.
طرح ماموستا صلاح الدین محمد بهاءالدین از ۵ صفحه تشکیل شده است و هدف از این طرح-در زمینه های خبرگزاری، دعوت دینی، و مواضع سیاسی- با هم کارکردن هر سه طرف اسلام گرای کردستان است.
طرح ماموستا صلاح الدین محمد بهاءالدین ، طرحی میهنی- دینی است، در زمینه های چگونگی کار خبرگزاری و چگونگی دعوت دینی، را شامل می شود و یک طرح میهنی دینی است.
هم اینک حرکت اسلامی مشغول مطالعه و تحقیق روی این طرح است، اگر این طرح اجرا و عملی شود طرحی بسیار خوب است و بنفع میهن و دین خواهد بود
این طرح پیشنهادی دبیر کل سابق اتحاد اسلامی پس از اینکه لیست خدمت نتوانست اهداف مشترک در دولت اقلیم را عملی کند و شوراهای استانی را تشکیل دهد، که از اتحاد و جماعت اسلامی، تشکیل شده بود، مطرح می شود.
ئیسلام په یک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا