خبر های جدید

یک مسلمان دیگر در آمریکا کشته شد!

یک مسلمان دیگر در آمریکا کشته شد!

یک مهاجر ۳۶ ساله عراقی با نام احمد الجمیلی درحالی که در هوای برفی شهر دالاس آمریکا به همراه برادر و همسر خود مشغول پیاده‌روی بود به ضرب گلوله یک فرد ناشناس به قتل رسید.وی باوجود انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. هرچند پلیس اعلام کرده تمام تلاش خود را برای بازداشت عامل این تیراندازی به کار گرفته است اما عدم پوشش رسانه‌ای انتقادات بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشته است و مردم با استفاده از هشتگ #MuslimLivesMatter انزجار خود را از این رفتار نژادپرستانه در آمریکا نشان دادند.

مرگ این مسلمان عراقی تنها یک ماه پس از قتل سه جوان مسلمان در چپل‌هیل واقع در کارولینای شمالی اتفاق افتاد، حادثه‌ای که بسیاری از شخصیتهای مدنی انگیزه‌های نژادپرستانه را در وقوع آن دخیل می‌دانستند.شورای روابط اسلامی-آمریکایی و سازمان آزادی‌های مدنی مسلمانان از پلیس خواستند تا انگیزه‌های ممکن در پس این جنایت را به دقت مورد بررسی قرار دهد.

علی سالم، مدیر اجرایی سازمان آزادی‌های مدنی مسلمانان دراین باره گفت: به علت اتفاقات اخیر در هدف قرار دادن مسلمانان مقیم آمریکا، مانند قتل سه جوان مسلمان در کارولینای شمالی، از مجریان قانون می‌خواهیم تا نگرانی‌های جامعه مسلمانان درباره انگیزه چنین قتل‌هایی را مورد بررسی قرار دهند.

تنها ۲۰ روز از زمان ورود الجمیلی به آمریکا می‌گذشت که هدف این تیراندازی قرار گرفت. این تبعه عراقی و همسرش ۱۶ ماه قبل با یکدیگر ازدواج کرده بودند.

منبع: افکار نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا