خبر های جدید

داعش، اخوان‌المسلمین مصر را به بیعت با ابوبکر بغدادی دعوت کرد

داعش، اخوان‌المسلمین مصر را به بیعت با ابوبکر بغدادی دعوت کرد

گروه تروریستی داعش در نامه‌ای از اعضای اخوان‌المسلمین مصر خواست تا از رهبران بازداشت شده خود اعلام برائت کرده و با ابوبکر بغدادی (رهبر داعش) بیعت کنند.  داعش در این پیام که یکی از اعضایش آن را در پایگاه‌های اینترنتی تروریست‌ها منتشر کرد، آورده است «اعضای اخوان‌المسلمین خود به این مساله اعتراف دارند که مشکل آنها در رهبرانشان و تعدادی از جوانان وابسته به شیخ‌های این گروه نهفته است چراکه اینها به رهبران بازداشت شده خود پایبند هستند.»

در این پیام آمده است: رهبران اخوان از نظر روش و اسلوب شکست خورده‌اند و از جهاد دور شده‌اند. وفاداری اعضای اخوان به رهبرانشان به ضرر دین است.

این گروه تروریستی تاکید کرده است: تظاهراتی که اخوان‌المسلمین مصر برگزار می‌کند تاثیر خود را از دست داده و دیگر هیچ ارزشی ندارد. پایبندی این گروه به برگزاری این تظاهرات در زمان کنونی تنها برای ایجاد تنش است و تلف کردن وقت و انرژی جوانان به شمار می‌آید.

داعش در این نامه از تمامی «پیروان جریان‌های تندرو» و نیز اخوان‌المسلمین خواسته تا به داعش بپیوندد و تاکید کرده که «این تنها راه نجات است که می‌توان از طریق آن شریعت را اجرا کرد.»

منبع: پایگاه خبری تحلیلی الف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا