خبر های جدید

عبدالمنعم ابوالفتوح: انقلاب دیگری در راه است

عبدالمنعم ابوالفتوح: انقلاب دیگری در راه است

«عبدالمنعم ابوالفتوح» رئیس حزب “مصر قوی” و نامزد سابق ریاست‌جمهوری مصر تأکید کرد که مردم مصر به‌دلیل نقض حقوق بشر و مشکلات اقتصادی در این کشور مجدداً قیام خواهند کرد.
وی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز گفت: مردم مصر تحمل این سرکوب‌گری‌ها را ندارند و به‌زودی علیه آن قیام خواهند کرد، چرا که این مردم نمی‌توانند این مسائل را بپذیرند.
نامزد سابق ریاست‌جمهوری مصر افزود: بازماندگان حسنی مبارک، برای انتقام گیری و زیر پا گذاشتن آزادی‌ها و دستاوردهای انقلاب ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ میلادی برگشته‌اند.
رئیس حزب مصر قوی در ادامه گفت: آن‌چه اینک در حال وقوع است، خلاف انقلاب ۲۵ ژانویه است.
وی همچنین تأکید کرد که با وجود گذشت ۶ ماه از تبلیغات گسترده در رسانه‌ها و روزنامه‌ها، انتخابات ریاست جمهوری آینده مصر به‌نفع عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع این کشور به پایان خواهد رسید.
ابوالفتوح گفت: اگرچه السیسی تا این لحظه تصمیم قطعی خود را برای نامزدی در انتخابات نگرفته، ولی انتظار می‌رود که وی با رأی قاطع پیروز این انتخابات باشد.
نامزد سابق ریاست‌جمهوری، ضمن درخواست از اخوان المسلمین و ارتش برای حل مشکلاتشان و رسیدن به راه‌حلی در این زمینه، تأکید کرد که نمی‌توان گروه اخوان المسلمین را که در طول دهه‌های گذشته از سرکوب‌های فراوان به‌سلامت بیرون آمده‌اند، به‌راحتی از میان برداشت.
شایان ذکر است که ابوالفتوح، اوایل هفته جاری طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که به‌دلیل عدم وجود فضای دموکراتیک در مصر، در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا