خبر های جدید

شگفتی جهان از بی تفاوتی عرب ها دربرابر رنج ملت سوریه

شگفتی جهان از بی تفاوتی عرب ها دربرابر رنج ملت سوریه

یک سازمان جهانی از بی توجهی کشورهای نفت خیز عرب حوزه خلیج فارس به درد و محنت ملت سوریه اظهار شگفتی کرد.  که کمپین جمع آوری امضاء برای حمایت از آوارگان سوری راه انداخته است، اعلام کرد در حالی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به ملت سوریه بی توجه اند که اشتراکات دینی و زبانی با آنها دارند.

این سازمان قرار است در نشست چند هفته آینده خود مسئله سوریه و آوارگان آن را به صورت فوق العاده مورد بررسی قرار دهد.

” آواز” که از ژانویه سال ۲۰۰۷ برای داشتن جهانی بهتر، مردم را به فعالیت در مسائلی مثل حقوق بشر، حقوق جانوران، تغییرات آب و هوا، فساد، فقر و جنگ دعوت می‌کند، در نشست آینده خود از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خواهد خواست درهای خود را به روی آوارگان سوری باز کنند.

این سازمان با بیش از ۲۰ میلیون عضو داوطلب در۱۹۴کشور با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به مرگ هفت تن از آوارگان سوری به علت سرما در لبنان، اعلام کرد انتظارمی رود که در آینده با کاهش دما این حادثه بار دیگر تکرارشود. آواز افزود: شرم آور است که در سال ۲۰۱۵ کودکان به علت سرما تا حد مرگز منجمد می شوند و ما نمی توانیم در این خصوص تماشاچی باشیم.

این سازمان باابراز شگفتی از بی توجهی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به درد و رنج ملت سوریه، اعلام کرد این مایه شگفتی است که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس حتی یک آواره سوری را که شمار آنها به بیش از سه میلیون نفر می رسد به داخل کشور خود راه نداده اند و در این خصوص اشتراک دینی و زبانی را نیز نادیده گرفته اند.

http://fa.alalam.ir/news/1736143#sthash.Bq7ChKwK.dpuf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا