خبر های جدید

کارسون: جنبش جهانی اسلامی تهدیدی موجودیتی است

کارسون: جنبش جهانی اسلامی تهدیدی موجودیتی است

«بن کارسون» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا در اظهاراتی با اشاره به حملات و انفجارهای پاریس گفت: «جنبش جهانی اسلامی تهدیدی موجودیتی است».  در ادامه واکنش ها به حملات بامداد امروز در پایتخت فرانسه، یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اتخاذ ادبیاتی ضد اسلامی، جنبش اسلامی را تهدیدی موجودیتی خواند.

«بن کارسون» نامزد جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در واکنش به حملات پاریس که صدها کشته و زخمی برجا گذاشت، سوار بر موج اسلام هراسی رایج در غرب شد و الفاظی به شدت علیه مسلمانان مطرح کرد. به نوشته روزنامه واشنگتن پست، وی با اشاره به حملات پاریس، خواستار ممنوع شدن حضور پناهجویان از کشورهای خاورمیانه به آمریکا شد و بر لزوم اقدام کنگره این کشور برای ایجاد ممنوعیت ورود پناهندگان به ایالات متحده شد.

کارسون گفت که این حملات به آمریکایی ها یادآوری کرد که «افرادی هستند که تشنه خون غیرنظامیان هستند تا فلسفه خودشان را گسترش بدهند. ما باید تلاش هایمان را برای مقاومت در برابر آن ها مضاعف کنیم نه تنها آن ها را کنترل کنیم بلکه این نوع از نفرت را از بین ببریم».

وی با اتخاذ ادبیاتی ضداسلامی افزود: «ما باید این موضوع را به رسمیت بشناسیم که جنبش جهانی اسلامی یک تهدید موجودیتی است». این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین از مواضع دولت باراک اوباما در قبال پذیرش پناهندگان انتقاد کرد.

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1953757

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا