سياسي اجتماعيمطالب جدیدمقالات

تروریست واقعی کیست ؟!

تروریست واقعی کیست ؟!

نویسنده:‌ مهدی بن إبراهیم / ترجمه: عبدالخالق احسان

تروریست واقعی کسی است که انسان های دارای امنیت را بترساند، زندگی شان را ناقص نموده و معیشت شان را مکدر سازد و راه های امرار معاش شان را مسدود نموده و آزادی های شان را مصادره کند و خون شان را ریختانده و ارواح شان را از اجساد جدا نماید و دارایی شان را غارت نموده و داشته های شان را مصادر نماید.

تروریست واقعی کسی است که ملت ها را محاصره نموده و به خاطر تسلیمی و فرمانبرداری از پروژه های نابودکننده و ویرانگر و خبیثانه شان، مردم را گرسنه نگهمیدارد.

تروریست واقعی کسی است که صدها و هزاران انسان بی­گناه را در یک میدان و یا در یک حمله و یا توسط یک فتوای ناشیانه می­کشند.

تروریست واقعی کسی است که مخالفان خویش را تکفیر نموده و خون­های شان را به محض یک دیدگاه مخالف و یا ارتکاب گناهی مباح می­داند.

تروریست واقعی کسی است که خود و یا پروژه خویش را به زور سرنیزه بر ملت­ها تحمیل نموده و می­گوید: باید از من و برنامه­ام پیروی کنید و در غیر آن منتظر مرگ و محاصره و بند و زندان باشید.

تروریست واقعی:

مفتی، سیاستمدار یا نظامی است که به مردم می­گوید: جز نظر و رأی من هیچ نظری نباید داشته باشید و تنها منم که راه رستگاری و سعادتمندی را برای تان می­نمایانم.

تروریست واقعی کسی است که نعره می­زند، فریاد می­کشد، یاوه سرایی نموده و همه مخالفین و معارضین خود را تهدید می­نماید، کارش وعید دادن است و هیچگاه وعده نمی­دهد.

 تروریست واقعی کسی است که نادانی، ستمگری، کینه، گمراهی و بزهکاری­اش را پوشانیده و وارونه جلوه می­دهند.

تروریست واقعی کسی است دارایی­های ملت و سرزمینش را غارت نموده و به خاطر حفظ مقام و منصب­اش در خدمت دشمنان قرار می­دهد.

تروریست واقعی کسی است که میلیاردها پول را به قاتلان ملت­ها و جنایتکاران جنگی می­دهد تا انسان­های مسکین و ضعیف را نابود سازند.

تروریست واقعی همانا انسان قاتل، ستمگر، دزد، فساد پیشه و بزهکاری است که می­خواهد، ستمگران بر ملت­ها حکمرانی نمایند.

تروریست واقعی کسی است که ماسک قربانی می­پوشد و ملت­ها قربانی شده را تروریست خطاب می­کند.

تروریست واقعی کسی است که سرزمین­ها را اشغال نموده و صاحبان زمین­ها را فراری می­دهد و از اطراف و اکناف جهان شهرک نشین می­آورد و اگر صاحبان اصلی زمین صدای بلند کنند، از همه دیوانگان و ستمگران و طاغوتیان جهان کمک می­خواهد.

تروریست واقعی کسی است که باطل را حق جلوه داده و حق را باطل می­نمایاند و انسان­های بی­گناه را مورد اتهام قرار داده و گمان می­کنند که کارهای خوبی انجام می­دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا