زندگی نامه

مختصری در مورد دعوتگر نامی کَرد حاجی کاروان

مختصری در مورد دعوتگر نامی کَرد حاجی کاروان
– نام کامل ایشان «کنعان نجم الدین احمد» است و در سال ۱۹۷۰ میلادی(۱۳۴۸شمسی) در محله ی امام قاسم کرکوک دیده به جهان گشوده است. مراحل مختلف تحصیل را با موفقیت پشت سر گذاشته و پس از اتمام تحصیلاتش، کرکوک را ترک نموده و به شهر اربیل می رود و در آن جا با مؤسسه ی خیریه «رابطه ی اسلامی کُرد» آشنا شده و به منظور خدمت به هم وطنانش در مؤسسه مذکور به فعالیت و تلاش بی وقفه می پردازد.
– در تاریخ ۴/۴/۹۴ (۱۳۷۳/۱/۱۵) به کمک چند نفر از دوستانش رادیو «صدای حذب اتحاد اسلامی» را تأسیس نمودند. و در سال ۱۹۹۷ (۱۳۷۵) به عنوان مدیر رادیو منصوب شدند و در مدت چند سال مدیریت خویش توانست برنامه های بسیار سودمندی پخش کند.
– در سال ۱۹۹۹ (۱۳۷۷) میلادی به منظور دعوت اسلامی به چند کشور اروپایی سفر کرد و در اصلاح کردهای مقیم اروپا نقش خوبی را ایفا نمود. در سال ۲۰۰۳ (۱۳۸۲) دوباره به کردستان برگشت و به امور خیریه و دعوت اسلامی مشغول شد و از آن موقع تا کنون اقدامات بسیار ارزنده ای در این زمینه انجام داده که برخی از سخنرانی ها و برنامه های حکمت آمیزشان از شبکه جهانی سپیده پخش شده اند که عده ی زیادی از مردم، خصوصاً جوانان را تحت تأثیر قرار داده است، طوری که در میان جوانان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.
– ایشان متأهل بوده و داماد شخصیت نامی کردستان، «ماموستا جمیل علی» است و اکنون صاحب ۴ فرزند می باشد.
– وب سایت شخصی حاجی کاروانی و ایمیل و تلفن تماس با ایشان
ایمیل اختصاصی حاجی کاروان (فقط به زبان کردی)
info@bextewery.com
شماره تماس : ۰۰۹۶۴۷۵۰۴۵۶۹۲۶۳ – خارج عراق
۰۷۵۰۴۵۶۹۲۶۳ – داخل عراق

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام. ئیوه که له شنؤ پرسیارتان بو له حاجی کاروان. بؤ ناراحتن. هر خؤم له برنامه یهک له حاجی کاروان بیستمه که هر ئیمه ژنانی مسلمانی بهشتی ئهبین به حوری. ئیتر ئهونه خؤتان ناراحت مهکهن. خوا زؤر مهربان تره لهوهیه خؤتان ناراحت کهن و له بهشت دل ئیوه بشکینیت. انشاءالله هر خؤتان حؤری ئهبن بؤ شوهکهتان له بهشت. آمین.

  2. سه لام جه نابی ماموستا حاجی کاروان

    من سه فیا له له شنو وه پیوه ندیم گرتوه پرسیارم سه باره ت به حوری به هه شته که ژیانی لی تال کردوم .چون ئه گه رئه وجوره بیت که ماموستایانی ئایینی ده لین من باوه رم به دین وعه داله ت نامینی چون به هیچ جوریک بوم قه بوول ناکریت له به هه شتیش دا هاوسه ره که م ژنیکی دیکه ی هه بیت.

    هه روه ها تکایه کاتی سوخه نرانیه کانتان له کانالی سپیده رابگه یینن.

  3. نام ایشان حاج کاروانی نیست ، حاجی کاروان است این ی آخر اضافی است.
    ار حاجی کارون هر چی بگیم کم گفتیم فقط باید گفت این عمرخالد کردستان است در ضمن ایشان در انتخابات پارلمان عراق در لیست اتحاد اسلامی در شهر کرکوک بیشترین آرا را کسب نمودند و به مجلس راه یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا