خبر های جدید

دیدار  دبیرکلّ جماعت دعوت و اصلاح از مناطق زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه

دیدار  دبیرکلّ جماعت دعوت و اصلاح از مناطق زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه

استاد عبدالرّحمن پیرانی دبیرکلّ جماعت دعوت و اصلاح در رأس هیأتی روز شنبه  ۲۷ آبان ماه جاری از مناطق زلزله‌زده‌ی  استان کرمانشاه دیدار کرد.

استاد پیرانی روز یکشنبه در شهر سرپل ذهاب در جمع خانواده‌های آسیب‌دیده‌ی جماعت که عزیزان خود را از دست داده‌اند حضور پیدا کرد و ضمن دلجویی از آنان، به صبر، بردباری و توکّل بر خداوند توصیه نمود. در این رخداد، جمعی از اعضا و هواداران جماعت ازجمله ماموستا عبدالله الیاسی و ماموستا عبدالکریم موحّد جان باختند.

در ادامه‌ی این دیدار، استاد پیرانی در جمع اعضا و هواداران جماعت که جهت امداد و کمک‌رسانی در شهر سرپل ذهاب حضور داشتند در سخنانی تأکید نمود که ما به عنوان یک جمع مؤمن باید در مسائل اجتماعی و حوادث مختلف بدون توجّه به مذهب، قومیت و سایر تفاوت‌ها، یار و مدکار هموطنان عزیز باشیم.

دبیرکلّ جماعت افزود: ما باید قدردان این اتّحاد ملّی باشیم. وی به اعضا و هواداران جماعت توصیه کرد که با تمام توان در خدمت مردم باشند و به یاد داشته باشند بنا به فرموده‌ی حقّ تعالی پس از هر سختی، آسایش و راحتی خواهد آمد. وی اضافه کرد: الحمد لله جماعت دعوت و اصلاح در زمینه‌ی جمع‌آوری و توزیع کمکها، درست عمل نمود ولی باید با نظم و دقّت بیشتر و از مجاری قانونی، امدادرسانی تداوم داشته باشد.

استاد پیرانی و هیأت همراه در ادامه‌ی  مسیر، از خانواده‌های زلزله‌زده‌ی روستاهای بین شهرهای سرپل ذهاب تا ثلاث باباجانی دیدار و تفقّد نموده و در پایان این سفر، با جمعی از امدادگران حاضر در شهر ثلاث باباجانی دیدار و از زحمات بیدریغشان در راستای کاهش آلام مردم مصیبت دیده، تشکّر و قدردانی نمود.

در ابتدای این سفر هیأت جماعت در شهر کرمانشاه در دفتر مؤسّسه‌ی نیکوکاران احسان حضور پیدا کرد و استاد پیرانی از تلاش و زحمات هیأت مدیره و همه‌ی کسانی که در این مؤسّسه به فعّالیّت می‌پردازند تشکّر نمود. استاد پیرانی به فعّالان عرصه‌ی خدمت توصیه کرد، قدر این اتّحاد و همدلی را بدانند و در راستای خدمات‌رسانی صادقانه به عزیزان زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه تلاش کنند.

دیدار یک روزه‌ی دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح در این شهر که تا پاسی از شب ادامه داشت، با بدرقه‌ی اعضای حاضر در ثلاث بابا جانی پایان یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا