محمّد رسول اللهمطالب جدید

شرمنده ام ای رسول الله

ای رسول خدا! شرمنده ام

نویسنده : رسول رسولی کیا – مهاباد

رسول الله شرمنده ام … نمی دانم با چه جملاتی گستاخی های اخیر رئیس جمهور فرانسه را پاسخ گویم، هرچه می اندیشم واژگانی را نمی یابم که با آن هتاکی این مردک عوضی را جواب داده باشم، زیرا همه چیز به وضوح آفتاب روشن است … تنها می گویم: ای رسول خدا!  شرمنده ام !

 

ای رسول خدا!  شکی در این نیست که تو اشرف خلقی، فرستاده برحقی و خاتم پیامبرانی، اینکه ما کاری نمی کنیم مشکل از ماست، که در بد زمانه ای قرار گرفته ایم و جز محکوم کردن و اظهار تاسف، کاری از دست مان ساخته نیست!

 

ای رسول خدا! من شرمنده ام و نیک می دانم چرا بدخواهان چون سگ هار شما را گاز می گیرند، رشد اسلام گرایی در کشورهای اروپایی که از دروغ پردازی ها و دخالت بیجای کشورشان در جهان به ستوه آمده اند سرکردگان افراطی احزاب راستگرا را وادار کرده که علاوه بر هزینه های هنگفتی که تاکنون برای رشد اسلام هراسی در کشورهایشان کرده اند شما را نشانی بگیرند تا با این کار کودکانه اشان! شاید دلشان خنک شود!

در این مورد بخوانید: اهانت به پیامبر و بهترین واکنش در مقابل آن

 

ای رسول خدا! من شرمنده ام از آن جهت که امروزه همه شاهدند چگونه تروریسم جهانی در سایه حمایت های مادی و معنوی دولت های مدعی دفاع از حقوق بشر متولد شده و رشد می کند و در جهان جنایت می آفریند، ولی این از خدا بی خبران اعمال ضد اسلامی و انسانی تروریست ها را به اسلام ناب و پاک تو که امروزه دیواری کوتاه داه دارد نسبت می دهند!

 ای رسول خدا! من شرمنده ام، از آن جهت که حاکمیت -اغلب- کشورهای اسلامی که باید مدافع اسلام و مسلمین باشند به چنگال نااهلانی افتاده است که بنا به ملاحظاتی سیاسی و… حتی از محکوم نمودن هتاکی ها به ساحت مبارک تو امتناع می ورزند!

ای رسول خدا! من از آن جهت شرمنده ام که -اغلب-علمای مسلمان و دانشگاه های مشهور و معروف جهان اسلام به جای دفاع از مکتب و مکانت شما و اسلام ، در اختلافات، آن هم بر سر جزئیات و فروع غوطه ورند و بجای جنگ و جدال با دشمن به جان هم افتاده اند!

ای رسول خدا! من از آن جهت شرمنده ام که جریانات و احزاب اسلامی که فلسفه وجودشان پرکردن خلا و کاستی های حاکمان کشورهای اسلامی بود امروزه آنان هم به دلیل اختلافات درونی و سرکوب های بیرونی و فاصله گرفتن از جاده صواب قادر به دفاع از تو و رسالت سماوی ات نیستند!

ای رسول خدا ؛ من از آن جهت شرمنده ام در روز روشن به تو و آیین پاک و آسمانی ات دروغ می بندند، ولی از مجامع بین المللی و دادگاه های جهانی و سازمان های بین المللی اسلامی کسی نیست که این دروغ پردازان مزدور را جای خود بنشاند!

ای رسول خدا! من شرمنده ام ؛ زیرا دشمنان بیدار! اتهام هایی همچون ریختن خون انسان های بی گناه را به تو و اسلام نسبت می دهند، در حالی که همه منصفان، نیک می دانند در دین تو ریختن خون یک شخص، به ناحق برابری می کند با ریختن خون همه انسان های روی زمین و تاریخ گواهی می دهد که دست تو و پیروان راستینت بناحق به خون کسی آغشته نشده است!

ای رسول خدا! من شرمنده ام، از آن جهت که برخی از دوستان نادان! هنوز نمی دانند از شما دفاع کنند و بجای تبیین حقایق و توجیه افکار عمومی دست به ندانمکاری هایی چون ترور این و آن می زنند که کار را خراب تر کرده و هتاکانی چون ماکرون را جسورتر و گستاخ تر می کند!

ای رسول خدا! من آن قدر شرمنده ام که بیم  دارم بدلیل ناتوانی ها و گاهاً سهل انگاری هایی که از من سر زده در روز قیامت نتوانم به چهره مبارکتان خیره شده و از دستتان آب کوثر بنوشم!

ای رسول خدا! تنها دلخوشی من از آن جهت است که هنوز هستند کسانی چون سوفی پترونین یا همان مریم که پس از چهار سال اسارت در یک کشور جنگ زده، خردمندانه و با حکمت و به موقع به دفاع از تو و اسلام عزیز برمی خیزند!

ای رسول خدا! من از آن جهت دلخوشم که هنوز هستند کسانی که شب و روز و به شیوه های گوناگون و در شبکه های اجتماعی با افکار و ایده های حکیمانه اشان تلاش می کنند تا چهره ای زیبا و انسان دوست و طرفدار صلح و آشتی از تو به جهانیان نمایش دهند.

ای رسول خدا! تنها دلخوشی من در این شرایط به این است که برخی از بزرگان این امت به جوانان توانمند مسلمان توصیه می کنند در این شرایط سخت و تاریک بجای انجام هرگونه واکنش ناسنجیده، با قلم و بیان و هنر در صفحه های شخصی تان به معرفی صحیح پیامبرتان بپردازید.

ای رسول خدا! من از آن جهت دلخوشم و احساس خطر نمی کنم که اسلام شرایط بحرانی تری را به سلامت پشت سرگذاشته است، من اطمینان دارم اسلام و پیامبری که از بحران محاصره قریش و تحریم شعب ابی طالب و توطئه طایف و جنگ های تحمیلی و نابرابر موته و حنین و …. در صدر اسلام با بهترین دستاوردها عبور کردند به راحتی این بحران ساختگی را پشت سر خواهند گذاشت.

ای رسول خدا! اگر چه امروز اغلب حکما و علما بنا به مشغولیت های دیگر!  قادر به  دفاع جانانه از تو نیستند و از این جهت باید ابراز شرمندگی کنم، ولی هستند جوانان و زنان و مردانی که آگاهانه تو را شناخته اند و به موقع و با نشان دادن اخلاق محمدی از خود، مردم را به سوی اسلام جذب کرده و بدین وسیله پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان خواهند داد.

ای رسول خدا! من از آن جهت دلخوشم که اگر در شرایطی چون امروز مسلمانان از دفاع از مقدسات ناتوان و عاجر باشند خداوند جل جلاله -مانند سرکوب یاران فیل که در سالروز تولد تو برای نابودی کعبه هم قسم شده بودند- ورود پیدا نموده و قضیه را به نحو احسن فیصله خواهد داد.

ای رسول خدا! من از این بابت که اسلام در خطر باشد احساس نگرانی نمی کنم، چرا که مدافع و حامی تو و اسلام نازنینت پروردگار آسمان ها و زمین است، ولی از آن جهت ناراحت و نگرانم که چرا مسلمانان علیرغم داشتن این همه پتانسیل و توانایی نمی توانند از عهده مشکلات و بحران هایشان برآیند!

ای رسول خدا! من از آن جهت خون گریه می کنم که چرا باید در کشورهای غربی و اروپایی هر روز شاهد گرویدن جوانانی به اسلام باشیم، ولی در شرق و در کشورهای اسلامی جوانان ما از اسلام به دیگر ادیان تغییر هویت بدهند!

در پایان

ای رسول الله! امیدوارم این وضع نابسامان باعث نشود که در روز قیامت مورد شکایت تو قرار بگیریم و سهل انگاری ها و ندانمکاری هایی که انجام داده ایم ما را شرمنده شما بکند.

ای رسول الله! امیدوارم بددهنی و گستاخی هایی که در حق تو روا داشته شده و می شود، مثل گذشته باعث شود تا جوانان و مردم اروپا به مطالعه در باره تو و اسلام رو آورند و ما حصل بزدلی ها ی ماکرون و امثال او نتیجه معکوس به دنبال داشته باشد.

ای رسول الله! امیدوارم مسلمانان از خواب غفلت بیدار شده و به عقل آیند و با در نظر گرفتن اولویت ها به جایگاه و موقعیت سابق و درخشان خود بازگردند.

ای رسول الله! امیدوارم جوانان مسلمان بیش از گذشته به مطالعه سیره و منش تو بپردازند و آگاهانه تر به دفاع از تو و اسلام و قرآن مبادرت بورزند.

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿۸﴾ هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ ﴿۹﴾ سوره صف

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید . اوست کسى که فرستاده خود را با هدایت و آیین درست روانه کرد تا آن را بر هر چه دین است فائق گرداند هر چند مشرکان را ناخوش آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا