تاریخدعوت و داعیمطالب جدیدمقالات

چرا تاریخ را وارونه جلوه می دهند؟

⁉️ چرا تاریخ را وارونه جلوه می دهند؟

🔖دکتر مصطفی محمود می‌گوید:

❓چرا تاریخ  ناپلئون را برایمان تدریس می‌کنند و آن را  برایمان درخشان جلوه می‌دهند. اما برای ما روشن نمی‌کنند که از روی غدر سه هزار اسیر را بعد از تسلیم شدنشان کشت!

❓چرا نمی‌گویند، که او به قدس رفت و گفت: وقت آن رسیده که یهودیان به سرزمینشان برگردند؟!

❓چرا برایمان باز گو نمی‌کنند، که او با دستور مستقیم سران کشور مغلوب را می‌کشت، و سرشان را بر دروازه  ورودی شهر  آویزان می کرد؟!

❓چرا نمی‌گویند، که با اسبانش وارد الازهر شد و مشایخ و طلاب نابینای علم را گردن زد؟!

❓چرا تاریخ کلئوپاترا را برای ما تدریس می‌کنند؟! ( با آن که خائن و فاجره و منحرف بود.)
اما تاریخ #عایشه و #اسماء و #آسیه همسر فرعون را برای ما تعریف نمی‌کنند؟ رحمت خدا برهمه  آنان باد.

❓چرا تاریخ افلاطون و سقراط را برای ما تدریس می‌کنند، اما  تاریخ  سلمان فارسی( جستجو گر حقیقت ) را برای ما بازگو نمی‌کنند ؟!

❓چرا این اوباش به #مسلم و #بخاری و عتبه بن نافع  دست درازی می‌کنند و زندگینامه ایشان از مناهج درسی حذف می‌گردد؟!

❓چرا وقتی نویسندگان مسلمان در تاریخ از غیر مسلمانان می‌نویسند، با تمام ادب و بزرگی و عظمت از آنان یاد می‌کنند…  اما کسانی که سرزمین‌ها را فتح کردند و بندگان را آزاد کردند و عدالت و مساوات را در بین مردم منتشر کردند یادی از آنان  نیست؟!

🚫آیا  هدف این است که هویت اسلامیمان را کم‌کم فراموش کنیم، تا از آن بریده شویم  و نسلی مسلمان بار بیاید که از اسلامش چیزی نداند؟!

🚫آیا هدف از انتشار این بی‌بند و باری  و فسق و فجور و اخلاق بد، پیشگیری از علم صحیح در میان مسلمانان است؟!

❌غرب در حقیقت در تاریخشان  قهرمانان حقیقی ندارند، بنابراین  می‌بینیم به فرزندانشان قهرمانان وهمی و خیالی معرفی می‌کنند!!

⚠️لذا فیلمهایی از قبیل #باتمان و #اسپایدرمن و #سوپرمن و……تولید می‌کنند، و آنان را چنان می نمایانند که از سرزمینشان آمریکا دفاع می کنند!

⚠️این شخصیات وهمی را به کودکان خود نشان می‌دهند، و تاریخ بزرگ ما را که در برگیرنده این شخصیات راستین است به باد فراموشی می‌سپارند.

✅ بزرگترین فرمانده در تاریخ #خالد_بن_ولید است که دو امپراطوری روم و فارس  را در عرض ۵ سال در هم شکست و در جنگ موته ۸ شمشیر در دستش شکست!!

✅در جنگ یرموک، صحابی دیگری به اسم #ضرار_بن_الازور بود که رومیان او را شیطان  سینه برهنه می نامیدند، که قبل از شروع جنگ ۲۰ فرمانده آنها را در مبارزه تن به تن یکی بعد از دیگری شکست داد و کشت و روحیشان را فرو ریخت!!

❌ آری!
این قهرمانی‌ها را نمی‌توانند به نمایش بگذارند حتی در فیلم‌هایشان!!

✅ همچنین #قعقاع_بن_عمرو_التمیمی خدا از او راضی باد هر گاه در جلو سپاه قرار می‌گرفت، به معنی این بود که آن سپاه پیروز می‌شود.
#ابوبکرصدیق خدا از او راضی باد فرمود: لشکری که قعقاع طلایه دار آن باشد شکست  نمی‌خورد!!

✅ #یوسف_بن_تاشفین،  آنگاه که او را خشمگین نمودند، به سوی اندلس پیش رفت در حالی که ۸۳ سال داشت، چنان بر صلیبیان پیروز شد، که آنان را نابود و پراکنده کرد و سقوط اندلس را ۴ قرن به تاخیر انداخت، سپس به صحرا باز گشت تا زندگیش را به اتمام برساند.

✅  #موسى_بن_نصیر هنگامی که شمال افریقا و اندلس را فتح کرد پایش شَل و لنگ بود.

✅ #سلطان_محمد_فاتح کسی بود که،  کشتی‌ها را در خشکی حرکت داد و چنین چیزی را باور نمی‌کردند، تا اینکه ایشان را در خیابان‌هایشان دیدند و باورشان نمی‌شد، و قسطنطنیه را فتح کرد که امکان آن نبود!

✅ #هارون_الرشید یک سال به حج می‌رفت و سال دیگر جهاد می‌کرد.

✅ #عمربن_عبدالعزیز در دولت امویان از چین‌ و هند تا اندلس حکم می‌کرد، و در تمام آن سرزمین‌ها عدالت را منتشر نمود.! تا جایی که به خاطر فراوانی نعمت، دستور می‌داد گندم را بر قله کوها برای پرندگان بپاشند.
تا گفته نشود موجود زنده‌ای در روزگار عمر بن عبدالعزیز گرسنه ماند!

✅ #منصور_بن_ابی_عامر ،هیچ اسیر مسلمانی را در زندان کافران رها نکرد، و همه‌ی آنها را آزاد کرد، و خداوند به وسیله او به مسلمانان عزت داد، وی در ۵۴ جنگ‌ شرکت کرد و هرگز در هیچ کدام شکست نخورد!

✅ #آلب_ارسلان درود خدا بر او باد. وقتی که پاپ واتیکان سپاهی از تمام اروپا بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر برای حمله صلیبی دوم آماده کرد، با سپاه سلاجقه مسلمان روبرو شد، که فقط ۲۰ هزار نفر بودند، ولی بسیار کوبنده آنان  را شکست دادند، تا جایی که برای اولین بار در تاریخ، امپراطور روم را اسیر کردند!

✅ #محمود_غزنوی رحمت خدا بر او باد.
وی هند را فتح کرد، و در آن بت بزرگی یافت که مردم از هر جا و از هر سو به آنجا روی می‌آوردند، و همچون کعبه به دیدارش می شتافتند و حدود ۵۰ هزار نفر در خدمت آن بودند. محمود غزنوی بر همه آنها غلبه کرد و پیروز گشت.
آنگاه او را با تمام مال دنیا وسوسه کردند تا  آن بت عجیب را نشکند.
کمی فکر کرد و سپس گفت: دوست دارم خدا در قیامت مرا ‌#محمود_بت_شکن صدا بزند نه محمود رهاکننده بت در مقابل مال!

✅ هنگامی که #عقبه_بن_نافع فاتح با لشکرش به اقیانوس اطلس رسید تا جایی که پای اسبش در آب فرو رفت، با صدای بلند فریاد زد: “پروردگارا تو شاهد باش نهایت تلاشم را کردم، و اگر این دریا نبود می‌رفتم و می‌جنگیدم با کسی که به تو کافر بود تا غیر از تو عبادت نشود.” و‌ پشت کنان به دریا بر گشت.

🔆 اینها قهرمانان حقیقی ما هستند.
🔆 آنان را به فرزندانمان معرفی کنید.
🔆 ما همچون اقوام بدون تاریخ نیستیم!

همچنان که غیر مستقیم دارند این فکر را به ما القا می کنند، تا ما را در هم شکنند و   سپس بنده‌ی خود گردانند..

🔆پس هر آن کس تاریخ نداشته باشد آینده ای هم نخواهد داشت!

📚منبع کتاب: شیطان حکومت می کند.
✍نویسنده: دکتر مصطفی محمود
🖋مترجم: هیوا راشدی

🔖مترجم:
[شایان ذکر است وقتی ما مسلمانان از رشادت‌ها و دلیری‌های فرماندهان بزرگ اسلام  صحبت می کنیم، آن را ترویج دهنده خشونت و مغایربا صلح قلمداد می‌کنند، در حالی که قریب به اتفاق فیلم‌های هالیوود، اکشن و سراپا قتل و کشتار می‌باشند، اما نقدی بر آنان وارد نمی شود.]

 

مزالب مرتبط: تاریخ خواندن چرا اهمیت دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا