جهان اسلاممطالب جدید

غزه محک حقایق جهان !

غزه محک حقایق جهان !

⁉️غزه محک حقایق جهان !
نویسنده: هیوا راشدی

▪️قبل از ۷ اکتوبر بازار تزویر و بدلیجات اصطلاحات حقوق بشر در غرب چنان رونق داشت که از بسیاری قدرت تشخیص حقایق  را سلب کرده بود و شعارهای ذهن پرکن آنان توان تحلیل وقایع را حتی از بسیاری از روشنفکران گرفته بود و دائم بر طبل اسلاموفوبیا می‌کوبیدند و خلایق را گرد این شعار ناروا جمع کرده بودند که اسلام با حقوق بشر سرناسازگاری دارد و حتی ذبح شرعی حیوانات را خشونت قلمداد می کردندد.

➕این مدعیان مهرورزی و مهرپروری تنها دامان خود را مکان امن و ساحل نجات می انگاشتند. که سایه‌ای دیگر جز چتر آنان برای فرار از خشونت سوزان بشری وجود ندارد. حقیقت همان چیزی است که از زبان آنان جاری می شود و مخالفان با آن همان حرامزاده‌هایی هستند که چشمانشان از دیدن این همه دلسوزی ناب برای بشریت عاجز است و بسیاری نیز طوعا و کرها از ترس برائت از این اتهام برایشان کف می زدند و چشمان خود را متهم می کردند، آنگاه که لختی تن این تمدن را از لباس انسانیت می دیدند.

▪️تا این که غزه همچون آن کودکی که فریاد بر آورد و خندید که پادشاه عریان است. همه به خود آمدند که چگونه آنها را فریفته‌اند و از ترس اعلام و رسانه در صورت بیان حق خود متهم به حرامزاده بودن می‌شدند.

▪️این بود حال جامعه بشریت و تبلیغات غربی. هر معیار و ارزشی با ارزش‌های آنان مطابقت نکند باطل می‌باشد، و بسیاری  از مسلمانان نیز در این راستا تفسیری از نصوص می کردند که تقابلی با ارزشها و معیارهای آنان نداشته باشد.

▪️ اینان حتی در مناهج درسی کشورهای اسلامی دخالت کرده و بر هر آن چه که با ذوق آنان ناسازگار بود خط بطلان می‌کشیدند.

▪️بسیاری هم ایده و اندیشه و عملکرد آنان را نتیجه تراوش علم و مجامع علمی و حق مطلق می پنداستند.

▪️اما سره از ناسره شناسان مبهوت تبلیغات این بازار دروغین نگشتند و این حکایت را شنیده بودند.
که روزی گرگی به گوسفندی گفت: دنبالم بیا تا تو را به چمنزاری سرسبز راهنمایی ‌کنم.
گوسفند پرسید ولی من استخوان‌های دوستانم را در این مسیر می بینم.
گرگ جواب داد: این کار من نبوده بلکه دوستانم  این کار را کرده اند.
گوسفند گفت: آیا تو از طبیعت و سرشت خود خارج شده‌ای تا  آنچه را که دوستانت با دوستانم کردتد تو با من نکنی.

▪️بله عاقلان پرسیدند.
⁉️ آیا اسارت ۲۰۰ میلیون برده از آفریقا و حمل آنان با کشتی به سوی آمریکا و جان باختن بسیاری از آنان در طول مسیر و انداختنشان به دریا کار شما نبود؟!
که روزی هم بابت آن اظهار شرمندگی و ندامت نکردید!!!

⁉️آیا شما نبودید که در عصر تمدن نه قرون وسطی، دو جنگ جهانی به راه انداختید و ده‌ها میلیون انسان را قربانی کردید و شهرها را ویران کردید؟

⁉️ آیا همین هولوکاست کار خود شما نبود؟

⁉️ آیا شما نبودید که تمام آفریقا و بیشتر خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا را مستعمره خود کردید و میلیون‌ها نفر را کشتید و کشوری مثل الجزایر  در جریان مبارزات آزادیخواهانه بیش از ۱۰ میلیون کشته داد و مخالفان را تا کمر در قالب بتون می‌گذاشتید و در وسط اقیانوس رها می کردید؟
فقط با این روش که ابداع یکی از افسران فرانسوی بود بیش از ۱۷ هزار نفر را به دریا انداختید.
بیش از ۲۵ ازمایش هسته ای در الجزایر انجام دادند و هنوز هم معلوم کردن محل دفن زباله های هسته ای در الجزایر سر باز می زنند.
همین ارتش فرانسه در رواندا شناسنامه مردم را بر اساس هویت قبیله ای می‌دادند تا به اختلافات دامن زده و در جنگی که بانی آن بودند بیش از ۱ میلیون نفر کشته شد.

⁉️ آیا سربازان شما نبودند که کودکان افریقایی را در کنار برکه‌ها می‌گذاشتند تا تمساح‌ها در جلو چشمانشان آنها را تکه‌تکه کنند و از این کار لذت می‌بردند!

⁉️ آیا ۲ بمب هسته ای را شما بر دو شهر هیروشیما و ناکازاکی نینداختید و هزاران جمجمه ژاپنی‌ها را در دفتر کار خود قرار دادند که با وجود درخواست امپراطور ژاپن از باز گرداندن آنها اجتناب کردید؟

▪️ بله این طپبیعت و خوی وحشی شماست که در عراق و ویتنام و افغانستان نمونه آن را دیدیم و اینک نیز در غزه مشاهده می‌کنیم، آن چه که انسانها از دیدنش شرمنده می‌شوند با این وصف از توقف این نسل‌کشی با وتوهای پی‌درپی جلوگیری می‌کنید.
زیرا در قاموس شما هیچ حقی برای کسی غیر از خودتان تعریف نشده است.

▪️ این گفته حامد کرزای است که می‌گوید وقتی به سفیر آمریکا اعتراض کردم که:
⁉️ آیا بمباران این مردم بی گناه و کشتار مراسمات عروسی در افغانستان تروریسم نیست؟
جواب داد خیر گفتم، پس تروریسم چیست؟
جواب داد هر چیزی منافع آمریکا را به خطر بیندازد در نزد ما تروریسم به حساب می‌آید.
❌ما نمی گوییم دستاورد تمدن غرب فقط این است اما نباید غافل شد که این جرائم و صدها برابر این در پرونده آنها ثبت است تا به سادگی ادعای آنان را باور نکنیم!

✍ هیوا راشدی

 

مطالب مرتبط:

غزه آنگونه که من دیدم

? @eslahe

نمایش بیشتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا