خبر های جدید

خواسته جماعت اسلامی هند از دولت تاجیکستان

خواسته جماعت اسلامی هند از دولت تاجیکستان

به گزارش نوگرا، مولانا 'سیدجلال الدین عمری' با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی که نسخه ای از آن نیز به دفتر ایرنا در دهلی نو ارسال شد افزود: رنجش عمیق خود را نسبت به گذراندن لایحه معروف به 'لایحه مسئولیت والدین' از سوی خانه وکلای تاجیکستان اعلام و از دولت کشورهای مسلمان خواست نسبت به این قانون غیرمنصفانه، ضد مذهبی و غیر عقلانی واکنش نشان دهند.

رئیس جماعت اسلامی هند، در این بیانیه ، تأثر و تعجب خود را ابراز کرده و اظهار داشت: در حالی که امروز اکثریت دنیا، ماده گرایی و کفر را رد کرده و به سوی مذهب برگشته اند، تاجیکستان شاهد سیاست های ضد مذهبی است.

وی ادامه داد: با وجود این واقعیات، دولت تاجیکستان با پذیرش چنین لایحه ظالمانه ای مبنی بر نگه داشتن کودکان دور از مکان های عبادی، علیه خواست مردم خود که مذهبی هستند، توطئه کرده است.

او با تأکید براینکه اجرای این قانون باید منع شود، به دولت تاجیکستان هشدار داد که نه تنها یک گناه بزرگ مرتکب شده، بلکه با قطع رابطه کودکان با مسجد، نسل جدید را به سمت انکار خدا و جو ضد مذهبی هدایت می کند.

رئیس جماعت اسلامی هند تأکید کرد: رشد یافتن در چنین فرهنگ ضد مذهبی نسل جدید را از احساسات سازنده انسانیت دور می سازد و این موضوع می تواند برای این کشور مسأله ساز شود.

مولانا عمری از دولت تاجیکستان خواست با پس گرفتن لایحه والدین وظیفه شناسی خود را به اثبات رساند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا