خبر های جدید

خداحافظی هنرپیشه مصری بابازیگری پس از محجبه شدن

 

حنان ترک بازیگر معروف مصری اعلام کرد برای همیشه از بازیگری کناره گیری کرده است و دیگر هیچگونه فعالیت هنری نخواهد کرد.وی روز شنبه ۴-۸-۲۰۱۲ در تماس با العربیه گفت: "با این تصمیم به کشمکش درونی خود پایان دادم و تصمیم نهایی ام را گرفتم."او همچنین گفت: " پس از بازی اخیر در سریال "اخت تریز" تصمیم گرفتم حجابم را بر بازگیری ترجیح دهم."

وی همچنین افزود: "نمی توانم با داشتن حجاب نقش ایفا کنم زیرا بین حجابی که به عنوان یک فریضه دینی به آن تعهد دارم و بین احساسم به عنوان بازیگر واقعی همخوانی وجود ندارد. من برای پایان دادن به این کشمکش درونی تصمیم گرفتم بازیگری را رها کنم."

وی افزود: " برخی ممکن است سئوال کنند چرا تصمیم من اینقدر با تاخیر انجام می شود؟ اگر حجاب با بازیگری همخوانی ندارد چرا بعد از اینکه به رعایت حجاب متعهد شدم برای مدت طولانی همچنان از بازیگری جدا نشدم؟ در پاسخ باید بگویم پوشیدن حجاب هیچگونه تعارضی با هنر ندارد اما من می خواهم وقت خود را صرف خدمت به طرح های ملی و امور خیریه کشورم کنم."

او گفت: " زمانی که بازیگر بودم از کار خود راضی بودم و در این مدت خرسند بودم. اکنون وقت آن رسیده که فرزندان کشورم را خشنود کنم."

منبع: العربیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا