خبر های جدید

سلفی ها می گویند: محمد مرسی مانند مسی ستاره برسلونا است!

سلفی ها می گویند: محمد مرسی مانند مسی ستاره برسلونا است!

سلفی های مصر، عملکرد محمد مرسی رئیس جمهور این کشور را از نظر مهارت در اداره امور، به لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا تشبیه می کنند؛ با این تفاوت که معتقدند مرسی به تنهایی قادر به “گل” زدن نیست و به کمک نهادهای دیگر نیاز دارد!

به گزارش جهان به نقل از العالم، پس از تصمیم مرسی مبنی بر برگزاری همه پرسی درباره قانون اساسی طی دو مرحله در روزهای ۱۵ و ۲۲ دسامبر، سلفی های حامی مرسی، پای ورزش به ویژه فوتبال را به بحران سیاسی آن کشور باز کرده و وی را به قهرمانان ورزشی تشبیه کرده اند.

بسام زرقا یکی از بارزترین شخصیت های حزب سلفی نور در این باره اظهار می دارد: محمد مرسی کاملا شبیه مسی ستاره بارسلون است؛ با این تفاوت که وی برای پیشبرد روند سیاسی بحران زده مصر به کمک های دیگران نیاز دارد.

 زرقا که جزو مشاوران نهاد ریاست جمهوری مصر است، در نشست حزب نور با هدف فراخوان برای رأی مثبت مردم به پیش نویس قانون اساسی گفت: مرسی مانند مسی کاملا ماهر و حرفه ای است. اما وی نمی تواند به تنهایی گل بزند.

این عضو کمیته تدوین قانون اساسی مصر در ادامه افزود: مرسی به تنهایی نمی تواند برنامه های خود را به پیش ببرد. بلکه به کمک سایر همکارانش نیاز دارد.

منظور وی نیاز رئیس جمهور به پارلمان منتخب برای صدور قوانین لازم است که این امر جز با رأی مثبت مردم به پیش نویس قانون اساسی تدوین شده ممکن نخواهد بود.

یادآور می شود لیونل مسی ستاره تیم بارسلونای اسپانیا، با ثبت ۸۸ گل در یک فصل، رکورد مولر آلمانی را شکست و نام خود را جاودانه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا