خبر های جدید

پیام مرسی به مردم مصر

به گزارش گروه بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از المیادین، هیات دفاع مرسی در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که مرسی بر پایبندی خود بر مشروعیت قانون اساسی تاکید کرده و برکناری خود را کودتا توصیف کرده است.
این هیات همچنین اعلام کرد که مرسی در پیام خود به مردم مصر گفته است که حقوق شخصی من در برابر حقوق مردم چیزی نیست.

هیات دفاع مرسی به نقل از مرسی اعلام کرد که مرسی با هیچ کدام از فرماندهان نیروهای مسلح و نمایندگان رسانه‌ها دیدار نداشته است و هر چه که از زبان وی نقل شده صحت به دور از واقعیت است.

این هیات در بخش دیگری از کنفرانس با قرائت پیام مرسی برای مردم به نقل از وی اعلام کرد که مرسی از ماه جولای میلادی قبل از اینکه به یک پایگاه نظامی منتقل بشود، در یکی از بخش‌های کاخ ریاست‌جمهوری نگه‌‌داری میشده است.

رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در بخش دیگری از نامه خود با تاکید بر این‌که آن‌چه در مصر رخ داده یک کودتا و خیانت بزرگ در حق مردم این کشور است اعلام کرد تا زمانی که کودتا به پایان نرسد  و کودتاچیان به سزای اعمالشان نرسند مصر رنگ عافیت و آرامش را به خود نخواهد دید.

هیات دفاع مرسی با تاکید بر اینکه دولت فعلی مصر دولتی باطل است افزود این مردم مصر هستند که از طریق صندوق‌های رای اعلام‌ می‌کنند که خواهان چه کسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا