خبر های جدید

بازجویی از “ودافون” به خاطر حمایت از تروریستها!

شعبه شرکت مخابراتی ودافون در مصر موسوم به Vodafone Egypt به دنبال انتشار یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی حاوی پیام‌های کدگذاری شده در حمایت از حملات تروریستی مورد بازجویی قرار گرفت.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که گفته می‌شود یک کمدین معروف مصری به‌نام “احمد زبیدار”(Ahmed Zebidar) که با نام Spider هم شناخته می‌شود، طرح کدهای مخفی در این آگهی را مطرح کرده است. او که از تئوریسین‌های نظامی نیز محسوب می‌شود، از حامیان “حسنی مبارک”(Hosni Mubarak) رئیس‌جمهور اسبق مصر است.
او ادعا می‌کند که این آگهی تبلیغاتی تلویزیونی شامل کدهای مخفیانه فراوانی می‌شود که از یک گروه تروریستی در جریان بمب‌گذاری‌های آن‌ها حمایت می‌کند.
“احمد زبیدار” ادعا کرده است که در این آگهی‌ها یک عروسک معروف مصری به‌نام Abla Fahita به نمایش درآمده است که این عروسک کدهای یاد شده را شامل می‌شود. همچنین گفته شده است که در آگهی تبلیغاتی دیگر یک گیاه کاکتوس وجود دارد که چهار کد مخفی را در خود جا داده است و آرم یک گروه تروریستی در آن آورده شده است.
شرکت ودافون هم‌اکنون انجام بازجویی‌های یاد شده توسط مقامات قضایی مصر را تایید کرده و توضیح داده است که تمامی این اتهامات غیرواقعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا