خبر های جدید

یورش به دانشجویان الازهر وبازداشت دانشجویان دختر

یورش به دانشجویان الازهر وبازداشت دانشجویان دختر

اتحادیه دانشجویان دانشگاه الازهر اعلام کرد: نیروهای امنیتی مصر در یورش به شعبه الازهر در در روستای ” تفهنا الاشراف” تعدادی از دختران ِ دانشجوی طرفدار محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده مصر را که مقابل دانشگاه تجمع کرده بودند، بازداشت کردند.

“احمد سعید” سخنگوی اتحادیه دانشجویان دانشگاه الازهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن یورش نیروهای امنیتی مصر به دانشگاه الازهر، اعلام کرد که این نیروها با گاز اشک آور به راه پیمایی دانشجویان دردانشگاه الازهر (شاخه تفهنا الاشراف) حمله ور شدند و عده ای از آنان را بازداشت کردند.

دراین بیانیه آمده است که دانشجویان به تحرک انقلابی خود به هر قیمتی که باشد، ادامه می دهند.

مسئولان تحقیق قضایی مصر روز دوشنبه، “عبدالله” پسر محمد مرسی و دوستش “محمد عماد” را به اتهام نگهداری و مصرف مواد مخدر به دادگاه رسیدگی به جنایت تحویل دادند.

این قضیه به اول ماه جاری (مارس) و زمانی مربوط می شود که نیروهای امنیتی به خودرویی که کنار جاده ای در منطقه ای درشمال قاهره متوقف شده بود، مشکوک شدند و پسر مرسی و دوستش دراین خودرو بودند و نیروهای امنیتی هنگام بازرسی خودرو، بسته های تنباکوی مخلوط شده با ماده مخدر حشیش پیدا کردند و سپس این دو جوان را بازداشت و اقدامات لازم را درحق آنان انجام دادند.
منبع:العالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا