رژیم صهیونیستی شهر «صور» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی شهر «صور» در جنوب لبنان را هدف خمپاره ۱۵۵ میلی‌متری قرار داد.شبکه “ام تی وی” لبنان گزارش داد: توپخانه اسراییل لحظاتی پیش جنوب شهر صور را در واکنش به پرتاب موشک به سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.

براساس گزارش های اولیه توپخانه اسراییل یکی از دره های جنوب شهر صور را با خمپاره ۱۵۵ میلیمتری هدف قرار داده است.

اسرائیل روز سه‌شنبه برای هشتمین روز متوالی به بمباران نوار غزه ادامه داد. درگیری‌های بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها پس از پیدا شدن جسد سوزانده شده یک نوجوان فلسطینی به نام محمد ابو خضیر در شرق بیت‌المقدس (اورشلیم) آغاز شد. شهرک‌نشین‌های اسرائیلی این نوجوان فلسطینی را به تلافی کشته شدن سه شهرک‌نشین اسرائیلی زنده زنده سوزانده بودند که اجساد آنها در حوالی روستای حلحول در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری پیدا شد. تل‌آویو حماس را مسئول مرگ این سه نفر می‌دانست اما حماس این اتهام را رد کرد.

ارتش اسرائیل همواره فلسطینیان ساکن غزه را که از سال ۲۰۰۷ به علت محاصره رژیم تل آویو با دنیای خارج ارتباطی ندارند، هدف حملات خود قرار می‌دهد.. رژیم اسرائیل با محاصره نوار غزه، حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار ساکن این منطقه را از حقوق اساسی خود همچون آزادی تردد، داشتن شغل با حقوق مناسب و بهداشت و آموزش محروم کرده است.دراین چندروزتاکنون ۱۸۵ شهروند فلسطینی در تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید و ۱۳۸۵ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

رژیم اسرائیل در حملات هشت روزه خود که ۲۱ نوامبر ۲۰۱۲ پایان یافت، بیش از ۱۶۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان را کشت و حدود ۱۲۰۰ فلسطینی دیگر را زخمی کرد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا