درمان‌ مجروحان‌ غزه درمصربه شرط دادن اطلاعات موردنیاز اسرائیل

مجروحانی که به علت وخامت اوضاع جسمانی و یا ازدحام بیمارستان های غزه برای درمان به مصر منتقل می شوند، پیش از آغاز درمان مورد بازجویی قرار می گیرند و سرویس اطلاعاتی مصر درمان مجروحان را مشروط به ارائه اطلاعات کرده اند.منابع بیمارستانی به “رای الیوم” گفته اند: “یکی از مجروحین فلسطینی از پاسخ دادن به بازجویان مصری خوداری کرد و از پدرش خواست وی رابه غزه برگرداند. این جوان فلسطینی اهل غزه می گوید: مُردنم در غزه بهتر از دادن اطلاعات درباره تونل ها و چگونگی ساخت تسلیحات به سرویس های اطلاعاتی مصر است.”

روابط گروه های مقاومت از جمله “حماس” و “جنبش جهاد اسلامی” پس از روی کار آمدن “عبدالفتاح السیسی” فرمانده سابق ارتش مصر و رئیس جمهور حال حاضر این کشور رو به وخامت گذاشته است.

دولت جدید مصر از آغاز اداره امور این کشور، با بستن گذرگاه “رفح”، بر شدت محاصره غزه افزود و تونل هایی را که فلسطینی ها برای تامین مایحتاج خود (به صورت قاچاق) حفر کرده بودند را تخریب کرد.

در طول ۲۳ روز از آغاز حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۱۱۳۵ نفر و بیش از ۷هزار زخمی رسیده است. بسیاری نیز در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی آواره و بیخانمان شده اند.

روز گذشته رژیم صهیونیستی با اعلام پایان آتش بس موقت، بمباران مناطق مختلف غزه را از سرگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا