خبر های جدید

نصب تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی حضرت محمد(ص) در میشیگان

نصب تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی حضرت محمد(ص) در میشیگان

یک کمپین جدید نصب تابلوهای تبلیغاتی در ایالت «میشیگان» آمریکا با هدف ارایه پیام حقیقی اسلام و از بین بردن تصورات نادرستی که به غلط به اسلام نسبت داده می‌شود، راه‌اندازی شده است.

نعیم بیگ، رییس اداره اسلامی شمال آمریکا واقع در شهر نیویورک می‌گوید: در پاییز گذشته، موضوع کاملاً متفاوتی را برای کمپین تبلیغاتی امسال در نظر داشتیم و به دنبال تمرکز بر معرفی خدمات و عقاید اسلامی بودیم. وی افزود: اما بعد از حمله تروریستی به نشریه شارلی ابدو در پاریس که چندین بار کاریکاتورهای توهین‌آمیز از پیامبر(ص) به چاپ رسانده و نیز همه صحبت‌هایی که در مورد آزادی بیان شد، به این نتیجه رسیدیم که صدای مسلمانان در این بحث‌ها شنیده نمی‌شود.

از این رو کمپین تبلیغاتی امسال را به معرفی حضرت محمد(ص) و آموزه‌های ایشان اختصاص داریم.

بیلبوردهای تبلیغاتی در کنار برخی جاده‌های شلوغ شهر هیوستن، چهارمین شهر بزرگ آمریکا، بالا رفته و مردم را دعوت می‌کند که با تماس رایگان به شماره ارایه شده اطلاعاتی در مورد پیامبر اسلام و آموزه‌های ایشان دریافت کنند. کمپین‌های مشابهی نیز در دیگر شهرهای آمریکا از جمله آتلانتا، بالتیمور، شیکاگو و لس‌آنجلس راه‌اندازی شد.

این بیلبوردها پیام‌هایی چون «محمد کیست. سوال بپرسید، جواب بگیرید» و «محمد به صلح، عدالت اجتماعی و حقوق بانوان معتقد بود» نوشته شده است. همچنین شماره‌ای برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اسلام و نیز دریافت یک نسخه رایگان قرآن کریم نیز بر روی این بیلبوردها درج شده است.

نعیم بیگ می‌گوید: تماس‌های زیادی داشته‌ایم. عده‌ای در مورد دلیل منع کشیدن تصویر از پیامبر اسلام، ازدواج‌های ایشان و شرکت در جنگ‌ها می‌پرسند اما اکثراً خواهان دریافت نسخه‌ای از قرآن کریم هستند.

http://shafaqna.com/persian/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا