خبر های جدید

دعوت اخوان المسلمین مصر برای برگزاری تظاهرات در مقابل سفارتخانه های اسرائیل

 در حمایت از مسجدالاقصی صورت گرفت؛
دعوت اخوان المسلمین مصر برای برگزاری تظاهرات در مقابل سفارتخانه های اسرائیل

جماعت اخوان المسلمین مصر طی فراخوانی خواستار برگزاری تظاهرات در مقابل سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن در روز جمعه این هفته و اعلام حمایت از مسجد الاقصی شد.

در بیانیه جماعت اخوان المسلمین که در صفحه اجتماعی فیس بوک منتشر شد، آمده است: تجاوزات آشکار اشغالگران علیه مسجد الاقصی، مصلای قبلی و تحصن کنندگان در آن جنایتی است که همدستی حاکمان عرب و شانه خالی کردن آنها از حمایت مقدسات امت اسلامی را نشان می دهد.

اخوان المسلمین در این بیانیه برگزاری تظاهرات ها در پاسخ به تجاوزاتی که در قدس شریف و مسجد الاقصی رخ می دهد را خواستار شد و از همگان دعوت کرد که جمعه این هفته در مقابل سفارتخانه های رژیم صهیونیستی، دفاتر نمایندگی آن و نیز سفارتخانه های کشورهای همپیمان این رژیم تجمع اعتراض آمیز برگزار نمایند.

این گروه همچنین از دولت ها و رژیم های عربی و اسلامی خواست تا سفارتخانه های رژیم اشغالگر را بسته و نمایندگان آن را از کشورهای عربی و اسلامی اخراج کنند. در بیانیه این گروه آمده است که تجاوزات و حفاری‌های مستمر در زیر مسجدالاقصی در راستای طرح تقسیم بندی این مسجد توسط رژیم های عربی و اسلامی صورت می گیرد.

این در حالی است که نیروهای اشغالگر اسرائیل برای پنجمین روز متوالی به مسجد الاقصی یورش بردند.
.
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/860478

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا