سياسي اجتماعيمطالب جدیدمقالات

پیام کرونا به جهانیان! چرا آمدم و هدفم چیست؟؟

پیام کرونا به جهانیان! چرا آمدم و هدفم چیست؟؟

نویسنده: أ.د. علی قره داغی / ترجمه: عبدالخالق احسان

اگر چه مرا می شناسید، بازهم خود را معرفی می کنم: من کرونا هستم ویروسی هستم که نقشه حوادث جاری در جهان را دگرگون و نظام اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دینی جهان را متزلزل ساخت. هنوز هم ابهت و برتری و طغیانگری ام را حفظ کردم، از ارتش آسیا، اروپا، امریکا و چین که زادگاهم است، نیرومندتر می باشم، من ویروس هوشمند و پیشرفته ای هستم که رسانه های ارتباط جمعی مرا مساعدت کرده و ازین بابت خوشحالم که توانستم مفاهیم زیادی را تغییر داده و نظام استهلاکی جدیدی را سروسامان داده و فرهنگ جدیدی را بسازم.

  من ویروس ناشناخته ای هستم گاهی به اسم سارس و گاهی به اسم طاعون ظاهر شدم و اینبار مرا کرونا و یا کوید۱۹ نامگذاری نموده اید.

  • من هستم که جهان را مضطرب، پریشان، سراسیمه، متحیر و ترسناک نمودم که هیچ فرقی بین حاکم و محکوم و شرقی و غربی وجود ندارد.
  • من هستم که در مقابل اقتصاد ستمگر جهانی ایستاد شدم و آن را متوقف ساختم و سبب خسارات مالی در حدود شش تریلیون دالر شدم.
  • من هستم که نظام بورس جهان را نابود ساخته و به خط قرمز رساندم
  • من هستم که سبب کاهش ۵۰۰ میلیاردی سرمایه ۵۰۰ میلیاردر جهان شدم.
  • من هستم که سبب کاهش ۵۰ درصدی ارزش نفت شدم.
  • من هستم که حرکت طیاره ها و کشتی ها را متوقف ساخته و جهان را در عزلت قرار داده و مردم را مجبور نمودم که در خانه های شان بمانند و شرکت ها، فروشگاه ها، هوتل ها، سالون ها و کاباره ها را بسته نمودم و حتی جلسات مسوولین، رئیسان و وزیران را جلوگیری نمودم که داخل اتاق های شان و انلاین جلسه می گیرند.
  • من هستم که سبب مرگ و مصاب شدن ده ها هزار شده و این مرگ و میر ادامه دارد.

  آیا می دانید که این کارها را از نزد خودم انجام ندادم و بلکه من سربازی از سربازان الله متعال هستم که پیام های ذیل را با خود آوردم:

  1. آمدم تذکر بدهم که شما و سازمان های حقوق بشری تان دروغ می گویید، زمین را نگاه کنید که از ظلم و فساد پر شده و جلو ستمگران و طاغوتیان سرکش را نگرفته اید، در حالی که ستمگری، طغیان، کشتار، شکنجه و حتی سوختاندن مردم را با چشم سر خود نظاره می کنید، بدتر این که این ستمگران را همراهی کرده و بخاطر مصلحت شخصی و اقتصادی خویش از آنان حمایت نموده اید، انسان امروزی که گرامی ترین مخلوقات است، زندانی است و زیر شلاق شکنجه و عذاب نابود می گردد و کرامت و آزادی اش را از دست داده است.

  1. شما هستید که شکاف طبقاتی را گسترش داده اید و خواستم یادآوری کنم که در جهان امروزی آمار نیازمندان به حدود یک میلیارد می رسد که قوت یومی شان را ندارند و توان تهیه کمترین غذا، لباس و جای زندگی را دارا نمی باشند و از گرسنگی به خود می پیچند؛ اگر دهم حصه آن چه را به خاطر من (کرونا) مصرف کرده اید، به آنان می دادید همه بی نیاز می شدند.

  1. شما هستید که ستمدیدگان را یاری نکرده و به حساب قضایای اصولی معامله کرده و فرمانروای قاتل را حمایت نمودید، می خواهم از بیجا شدگان و آوارگانی یاد آوری کنم که سرزمین و وطن خویش را از دست داده و برخی طعمه ماهیان دریا شده و برخی در جهان حیران و سرگردان می باشند، اگر ۵% آن چه را بخاطر من مصرف می کنید، برای آنان می دادید، زندگی آبرومندانه نصیب شان می شد.

  1. شما امنیت خود و خانواده تان را گرفته اید و یاد تان نیست که دها میلیون یتیم و اطفال بی سرپرست در جهان وجود دارند که خانمانی نداشته و از آموزش محروم می باشند و از کمترین امکانات خوراکی و صحی بهره ی ندارند و تعداد زیادی به سبب گرسنگی و مریضی وفات نموده اند. اگر شما ۳% از آن چه را که بخاطر من از دست داده اید، برای آنان مصرف می کردید، در نعمت زندگی کرده و بهره خود از خوبی و آموزش را نصیب می شدند.

  1. شما هستید که بازارها و فرصت های کاری را انحصاری نمودید، می خواهم تذکر بدهم که ده ها میلیون از جوانان بیکار هستند و در جستجوی کار می باشند و کاری نمی یابند، لذا نمی توانند خانواده تشکیل بدهند و زندگی کریمانه ی را نصیب شوند، اگر ۲٫۵% آن چه بخاطر من از دست داده اید، برای جوانان سرمایه گزاری می کردید، آرزوهای شان متحقق می گردید.

  1. یاد آوری می کنم که شما در مقابل تبهکارانی که ثروت های ملت های مظلوم را ربوده بودند، سکوت نموده و همراه شان معامله نمودید.

  1. خطرناکی ستمگری بر ملت ها و تحریف تاریخ را یادآوری می کنم، کسی که ادعای رهبری جهان را دارد، کنار اشغالگران ایستاده و قدس شریف را برای شان به رسمیت شناخت، می خواهند در مقابل دریافت میلیاردها پول حق را باطل جلوه دهند، اما حالا ببینید که این میلیارد های شما چگونه مثل پر کاه بی ارزش شده است.

در اخیر یادآوری می کنم که اکثریت شما الله متعال را فراموش نموده و همه چیز را به ماده سپرده اید، و در واقع شما ماده و قانون گزاران تان  را پرستش می کنید و آفریدگان تان را فراموش کرده اید، من آمدم تا الله آفریدگار و توانا را برای شما یادآوری کنم که در مقابل او تضرع نموده و به سوی او تعالی رجوع نمایید. {فَلَوْلَا إِذْ جَاءَهُمْ بَأْسُنَا تَضَرَّعُوا وَلَکِنْ قَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَزَیَّنَ لَهُمُ الشَّیْطَانُ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ} [الأنعام: ۴۳] آنان چرا نباید هنگامی که به عذاب ما گرفتار می آیند ، خشوع و خضوع کنند ( و بیدار شوند و اندرز گیرند و با تضرّع و زاری دست دعا به سوی باری بلند کنند و آمرزش خواهند ؟ ) ولی دلهایشان سخت شده است و ( نرود میخ آهنین بر سنگ ! و علاوه از قساوت قلب ) اهریمن ( هم ) اعمالی را که انجام می دهند برایشان آراسته و پیراسته است .

در خاتمه تأکید می کنم که من بعد از پایان وظیفه ام، می روم و اما چندین بار به نام های مختلفی می آیم تا این که شما خود را تغییر داده و به طرف خوبی گام بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا