چند اس ام اس و پيام كوتاه زيبا
چند اس ام اس و پيام كوتاه زيبا
-ایمان بزرگترین هدیه ایست که به ما داده شده است و بزرگترین مسئولیت ما این است که آن را با دیگران سهیم شویم.
-چطور است که شما همیشه این طرف و آن طرف می دوید و دنبال خدا می گردید؟او که گم نشده است!
-خدا به ما چهره می دهد اما سیمایمان را ما خودمان خلق می کنیم.
-خداوند در را نمی بندد مگر در دیگری را برایمان باز کند…اما در راهرو ممکن است به ما سخت بگذرد.
-خداوندا نگذار فراموش کنم هیچ اتفاقی قرار نیست برای من بیفتد که من وتو نتوانیم از عهده آن بر بیاییم.
-خداوندا شهامت این را به من بده که انچه را نمی توانم بپذیرم تغییر دهم.
-ایمان ما باید مثل فرمان اتومبیلمان باشد نه چرخ زاپاس آن.
-به خداوند بیندیشید،از خداوند تشکر کنید.
-خدا را بشناسید تا به آرامش دست پیدا کنید،بدون شناخت و یاد خدا از آرامش خبری نیست.
-بیشتر به این مسئله توجه کن که خداوند چه نظری در مورد تو دارد،نگران این نباش که مردم درباره تو چه فکر می کنند.
-خداوند به اضافه یک نفر همیشه در حکم اکثریت است.
-خداوند بي نهايت است اما بقدر نياز تو فرود ميآيد ، بقدر آرزوي تو گسترده مي شود و بقدر ايمان تو كارگشاست .
-گاهي خدا آنقدر صدايت را دوست دارد كه سكوت مي كند ، تا تو بارها بگويي خداي من …
-تا خدا هست دلت تنها نيست ، اسير لطف خدا باشكه بي لطف خدا زندگي هرگز زيبا نيست .
خیلی مزخف بود اصلا در سطح نوگراها نبود.