خبر های جدید

ممانعت از برگزاری نماز عید قربان صادقیه تهران

نماز صادقیه تهرانممانعت از برگزاری نماز عید قربان صادقیه تهران

تهران – پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح

ممانعت از برگزاری نماز عید قربان صادقیه تهران

مقارن بامداد امروز جمعه پنجم آبانماه ١٣٩١در حالی که برابر اعلام جمعه گذشته هیأت امنا مبنی بر اقامه نماز عید، از ساعت ۵:٣٠ درهای مکان گشوده  شده بود، اولین یگان از نیروهای پلیس امنیت حدود ساعت ۶ مراجعه و با اعلام اینکه انشاءالله مراسم نماز عید تا ساعت ٨:٣٠ پایان یابد، موافقت ضمنی خود را اظهارنمودند؛ دقایقی بعد یگان دیگری شامل چند دستگاه خودرو گشتی با مسدود کردن خیابانهای منتهی به مکان، رویه متفاوتی را در پیش گرفتند. متعاقب آن، قبل از ساعت ۶:٣٠ همان یگان اول ابلاغ نمودند که لازم است درهای مکان بسته شود. هیأت امنا با بیان این که برابر اطلاع رسانی های به عمل آمده صدها نمازگزار در مسیر هستند و امکان بستن درها در این ساعت وجود ندارد، از پذیرش پیشنهاد پلیس امتناع نمودند و مقرر شد نمازگزاران به اماکن دیگر هدایت شوند و به این ترتیب پس از ممانعت سه سال متوالی اخیر از نماز عید فطر، برای اولین بار از نماز عید قربان نیز ممانعت شد.

گفتنی است چهارشنبه گذشته، پلیس امنیت ناحیه گیشا با استناد شفاهی به مصوبه شورای تأمین استان تهران، به ممنوعیت نماز اشاره کرده بود، اما با توجه به اطلاع رسانی جمعه گذشته، درهای مکان رأس ساعت مقرر به روی نمازگزاران گشوده شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی اصلاح، ضمن ابراز تأسف از این رویه نامقبول، عید سعید قربان را به عموم کاربران گرامی تبریک عرض مینماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا