خبر های جدید

جبهه نجات ملی و البرادعی در خشونت های مصر دست دارند

سخنگوی رسمی وزارت اوقاف مصر، رؤسای “جبهه نجات ملی” را به پشتیبانی و دست داشتن در حوادث خشونت بار اخیر در این کشور متهم کرد.

به گزارش سنی آنلاین به نقل از مفکره الاسلام،  شیخ “سلامه عبدالقوی” سران جبهه ملی و در رأس آنها “حمدین صباحی” و “محمد البرادعی” را عامل درگیرهای اخیر دانسته و آنها را متهم به دست داشتن در این خشونت‏ها نمود.
وزیر اوقاف مصر تصریح کرد: در واقع این رؤسای جبهه نجات ملی هستند که مردم را به تظاهرات اخیر در مصر دعوت دادند. آنها بسیاری از جوانان را بر شرکت در تظاهرات و ایجاد آشوب و فتنه در کشور تشویق می کنند.
سلامه عبدالقوی تاکید کرد: «بعضی از تظاهرکنندگان در حالی به میدان تحریر آمده اند که مجهز به اسلحه و مولوتوف بوده اند. گزارشات پزشکی مبنی بر وجود کشته شدگان در اثر تیر دلیل این مطلب است.»

گفتنی است جبهه نجات ملی نه تنها تا کنون حوادث خشونت بار در مصر را که بیش از ۳۰۰ کشته و زخمی بر جای گذاشته است، محکوم نکرده است، بلکه بر ادامه تظاهرات دعوت می دهد. به طوری که در سخنان بعضی از مخالفان دولت آمده است: «درگیری‏ها باید به منظور افزایش آمار کشته ها و سقوط نظام کنونی تداوم پیدا کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا