خبر های جدید

پیام رهبر اخوان‌المسلمین: شلاق عذاب بر پیکر کودتاچیان فرود خواهد آمد

 پیام رهبر اخوان‌المسلمین: شلاق عذاب بر پیکر کودتاچیان فرود خواهد آمد

رهبر اخوان‌المسلمین مصر در پیامی به حامیان خود، تأکید کرد کودتاچیان در یک روز حتی بیش از مبارک دست به کشتار مردم زدند و هدف آنها از برکناری مرسی ایجاد دولتی پلیسی بود.
خبرگزاری فارس: رهبر اخوان‌المسلمین: شلاق عذاب بر پیکر کودتاچیان فرود خواهد آمد

«محمد بدیع» رهبر اخوان المسلمین مصر در پیامی به حامیان خود تأکید کرد که کودتاچیان در یک روز حتی بیش از نظام مبارک  دست به کشتار مردم زدند.

وی همچنین آنها را متهم کرد که با برکناری مرسی حکومتی پلیسی در مصر ایجاد کرده اند و از حامیان مرسی خواست به مقاومت مسالمت آمیز خود ادامه دهند و تأکید کرد که به زودی شلاق عذاب خداوند بر تن (قاتلان) فرود خواهد آمد.

بدیع تأکید کرد که برخی گمان می کنند که می توانند مردمی را که خداوند آزاد آفریده به بنده و برده تبدیل کنند و افزود: در حالی این سخنان را به زبان می آورم که قلبم از جرائم وحشتناک نیروهای کودتاچی در میدان رابعه العدویه و النهضه، آزرده شده است.

وی اقدام نیروهای امنیتی مصر را بدتر از اقدامات حاکمان وحشی در طول تاریخ دانست و گفت: مبارک در ۱۸ روز کمتر از هزار شهروند مصری را کشت اما نیروهای امنیتی در کمتر از یک روز دو هزار شهروند مصری را به کام مرگ فرستاده اند.

بدیع تأکید کرد که مردم دوباره به حکومت نظامی تن نخواهند داد و به تظاهرات و مقاومت مسالمت آمیز خود تا زمان پایان کودتای نظامی، ادامه خواهند داد.

روز چهارشنبه نیروهای امنیتی وزارت کشور مصر در عملیاتی غافلگیرانه به تظاهرات حامیان مرسی در میدان های رابعه العدویه و النهضه حمله کردند که منجر به کشته شدن ۲۶۰۰ نفر و زخمی شدن حدود ۸۰۰۰ نفر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا