خبر های جدید

مسئول سوزاندن خلبان اردنی کیست؟

مسئول سوزاندن خلبان اردنی کیست؟
محمد شلبی یکی از رهبران سلفی جهادی اردن در مصاحبه با الجزیره بعثی های عضو کادر رهبری داعش را مسئول قتل خلبان اردنی معرفی کرد. او اظهار داشت که: سرپرستی هیئتی را بر عهده داشته که برای تلاش در باره سرنوشت خلبان اردنی چند هفته پیش به موصل سفر کرده و با تعدادی از کادر رهبری داعش گفنگو نموده بود، او می اظهار داشت: بعثی های (سوریه و رژیم سابق عراق) که در کادر رهبری داعش نقشی پر رنگ دارند، با آزادی خلبان اسیر شدیداً مخالف بودند،ولی تعدادی از اعضای سلفی عضو داعش با آزادی او موافقت کردند. او در نهایت بعثی های عضو کادر رهبری داعش را مسئول اصلی بسیاری از جنایت ها به ویژه سوزاندن خلبان اردنی دانست.

الجزیره
ردپای معاون صدام در سوزاندن خلبان اردنی

یکی از سران جریان سلفی افراطی اردن با اشاره به سوزاندن زنده خلبان اردنی به دست داعش تاکید کرد که معاون سابق صدام در پس پرده این اقدام وحشیانه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  “محمد الشلبی” ملقب به “ابوسیاف” از سران جریان سلفی افراطی درباره اقدام داعش در زنده سوزاندن زنده خلبان اردنی گفت: این اقدام هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.وی  خاطرنشان کرد: کسی که در پشت چنین اقدام وحشیانه ای قرار دارد، “عزت الدوری” معاون سابق صدام است.الشلبی اظهار داشت: افسران بعثی، سمت های حساسی در شورای مشورتی داعش دارند.

شبکه العالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا