خبر های جدید

فهمی هویدی:سیسی نه مرد حکومت است نه سیاست ونه جنگ

فهمی هویدی:سیسی نه مرد حکومت است نه سیاست ونه جنگ

فهمی هویدی گفت: عبدالفتاح السیسی فرمانده کودتا نه مرد حکومت است، نه سیاست و نه جنگ، زیرا او در هیچ جنگی شرکت نداشته و فعالیت سیاسی نیز نداشته است اما شرایط به گونه ای شده که در حال حاضر انتخابات محدود به السیسی شده و اگر فردی به این فکر کند که جسارت به خرج دهد و وارد رقابت با وی در انتخابات ریاست جمهوری شود ،به او حمله سختی می شود و طرفداران السیسی وی را به شدت مجازات می کنند.
برپایه این گزارش هویدی در برنامه ای در شبکه الجزیره افزود: رسانه های مصری همگی به تسخیر السیسی در آمده اند و به نفع او کار می کنند که نمونه بارز آن در همه پرسی اخیر بود؛ در این همه پرسی هیچ فرصتی برای نه گفتن به قانون اساسی وجود نداشت و هر کس که می خواست تنها نظر و عقیده اش را اعلام کند، بازداشت می شد. در مورد انتخابات ریاست جمهوری که السیسی به تنهایی وارد آن می شود نیز اوضاع اینگونه است و تفاوتی وجود ندارد .
وی تاکید کرد هر کس که به نامزدی برای این انتخابات می اندیشد باید خوب بداند که وارد ماجراجویی دشوار و پرهزینه ای خواهد شد زیرا با مجازات های بازدارنده و انتقادهای گزنده ای مواجه خواهد شد و در چنین شرایطی تیرهای مسموم زیادی به سوی وی پرتاب می شود که برای نابودی او و تخریب وجهه و شخصیتش و حتی شاید مال و ناموس و شرافتش کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا