خبر های جدید

أحمد منصور : راز شکست ارتش مصر در سینا را فاش می کند

أحمد منصور : راز شکست ارتش مصر در سینا را فاش می کند

احمد منصور : یک خبر ناگفته را فاش می کند ، پیوستن ۳ تن از افسران مصری به ” ولایت سینا”

احمد منصور روزنامه نگار و گوینده در شبکه ماهواره ای الجزیره بر صفحه تویترش نوشت :

چند تن از افسران ارتش مصر ضمن سرپیچی از فرماندهانشان به جنبش موسوم به ” ولایت سینا” پیوسته اند و بلافاصله عملیاتی را علیه ارتش مصر ترتیب داده اند!

احمد منصور حوادث اخیر استان شمال سینا را به ناکامی توصیف نمود که سیسی و عصابه اش در صدد پنهان ماندن آن می باشند و خاطرنشان نمود: سیسی و همراهان کودتاگرش می خواهند علت اصلی شکست های پی در پی خویش در سینا در مقابله با جنبش “ولایت سینا” را از مردم مخفی نگهدارند که عبارت است از پیوستن جمع کثیری از افسران ارتش به آن جنبش و فرماندهی عملیاتی علیه ارتش سیسی توسط آنان!


این روزنامه نگار مشهور بر صفحه اش همچنین نام ۳ تن از افسران فراری و پیوسته به جنبش “ولایت سینا” را فاش نمود که عبارتند از هشام عششماوی ( مقدم الصاعقه) فرمانده عملیات جنبش مذکور در منطقه وادی النیل ، عماد عبدالحلیم و احمد عامر.
لازم به ذکر است جنبش ” ولایت سینا” تاکنون حمله های شدیدی را بر محل تمرکز نظامیان ارتش مصر انجام داده است که مهم ترین و خون بارترین آن عبارت بود از هجوم پنج شنبه گذشته که منجر به کشته شدن ۴۵ نظامی و ده ها زخمی دیگر شد

http://www.elshaab.org/news/154268/أحمد-منصور-یفجر-مفاجأه-انشقاق-۳-من-ضباط-الجیش-وإنضمامهم-لـولایه-سیناء?ref=home-latest-news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا