خبر های جدید

آغاز کمپین اهدای قرآن کریم در آمریکا

 آغاز کمپین اهدای قرآن کریم در آمریکا

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در پاسخ به اظهارات ضداسلامی «بن کارسن»، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، بار دیگر اجرای کمپین اهدای قرآن را آغاز کرد.  این شورا که بزرگترین سازمان مدافع حقوق مدنی مسلمانان آمریکا است دیروز، ۳۰ شهریورماه، از شروع دوباره کمپین اهدای قرآن خبر داد.

این سازمان اعلام کرد که کمپین اهدای قرآن در پاسخ به ادعای نادرست بن کارسن مبنی بر اینکه اسلام با قانون اساسی آمریکا مغایرت دارد و یک مسلمان نباید به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، مجدداً راه‌اندازی شد. شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی صبح دیروز در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این کمپین آموزشی با هدف توزیع نسخه‌های رایگان قرآن کریم راه‌اندازی شد.

نهاد عوض، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در این کنفرانس خبری گفت: تحقیقات ما نشان می‌دهد که رابطه مستقیمی میان افزایش آگاهی‌ در مورد اسلام و کاهش تعصبات ضداسلامی وجود دارد. عوض همچنین گفت: شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی آماده برگزاری یک نشست با کارسن به منظور زدودن تصورات نادرست او در مورد اسلام است و یک نسخه قرآن کریم را برای او می‌فرستد تا در مورد اسلام شناخت پیدا کند.

این نسخه‌های قرآن با کیفیت عالی شامل متن عربی، ترجمه انگلیسی محمد اسد، نویسه‌گردانی متن عربی به انگلیسی و توضیحات و یادداشت‌هایی در مورد تک‌تک آیات است. شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی پیش از این ۱۳۰ هزار نسخه قرآن را میان پیروان ادیان مختلف آمریکا و سیاستمداران و مسئولان توزیع کرده است.

http://www.iqna.ir/fa/News/3366069

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا