زندگی نامهمطالب جدید

آنچه کاک احمد مفتی زاده را بارز کرده بود …

آنچه کاک احمد مفتی زاده را بارز کرده بود …

نویسنده : مسعود مردوخیان

  آنچه او را بارز کرده بود اخلاق حسنه و تواضع به معنای واقعی بود. آنجا که می گوید عزیزان من تا می توانید متواضع باشید و این اخلاق را به مردم هم یاد دهید خودش انقدر تواضع داشت که کلمه ی (گیانه که م =ای جان من ) هیچوقت از زبانش فراموش نشد.

آنچه او را باز کرده بود هم رنگ بودن و هم صحبت بودن با فقرا و مساکینی بود که سالیان سال است به سبب سایه ی ظلم مترفین و مستکبرین لباس طراوت و  زیبایی زندگی را از تن بیرون اورده بودند.

آنچه او را بارز کرده بود هم دردی با فقرا بود. حاضر نبود لباسی نو بپوشد وقتی فقرا لباسی کهنه و پاره به تن دارند.

آنچه او را بارز کرده بود این بود که نام رسول الله (صل الله علیه و آله و صحبه) و شوق دیدار او چنانش کرده بود که سیل اشک در چشمانش سیال و روان بود.

آنچه او را بارز کرده بود شجاعتی بود که برای دفاع از حق مظلومان و مستضعفان به کار می برد و از هیچ کوششی برای نجات بندگان خدا از چنگال خودکامگان و دیکتاتوران دریغ نکرد.

آنچه او را بارز کرده بود عزت نفس بود و اتباع از اخلاق پیامبر گرامی که ( اذهبوا انتم التلقاء) را در فتح مکه اعلام نمود. او نیز تمام شکنجه گران و باعث و بانیان ورود به زندان را با تبعیت از رسول الله حلال نمود و اجازه نداد حتی یک ذره کینه به دل وارد کند.

یادش گرامی و جایگاهش در سایه ی عرش پروردگار, #کاک_احمد مفتی زاده که دین به کنج سایه رمیده شده را دوباره به میان ما آورد و جان های مرده ی ما را متوجه رحمت و برکت نازل شده در کتاب و سنت نمود تا باری دیگر استجابه ی خدا و رسول نماییم و یحییکم را  به معنای واقعی بچشیم و زنده شویم .

مسعود مردوخیان ۱۳۹۵/۱۱/۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا