خبر های جدید

نویسنده آمریکایی: در صورت انتخابات شفاف اسلام گراها بازهم پیروزند

نویسنده آمریکایی: در صورت انتخابات شفاف اسلام گراها بازهم پیروزند

یک نویسنده آمریکایی تاکید کرد، اگر در مصر انتخابات آزاد برگزار شود ، بازهم جریان های اسلامی پیروز انتخابات خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، “نوآم چامسکی”، گفت، نه تنها انتخابات شفاف، بلکه شکست اقتصادی در این کشور نیز منجر به روی کار آمدن مجدد گروههای اسلامی می شود.
چامسکی افزود، ژنرال های مصری نمی توانند خود را قانع سازند که دوران حاکمیتشان به سر آمده است و دیگر نمی توانند بر کشور مسلط باشند.
این نویسنده امریکایی گفت، نظامیان مصر نمی توانند بپذیرند که در سایه حاکمیت اسلام گرایانی زندگی کنند که وزن و اعتباری در جهان دارند، زیرا می دانند چنین اتفاقی آنان را ملزم می کند تا سود شرکت های زیر نظر ارتش را که ۷۰ میلیارد پوند مصری در سال برآورد می شود ، به خزانه دولت برگردانند.
چامسکی تصریح کرد، ارتش مصر نمی تواند بپذیرد ۶۹ میلیارد پوند را به خزانه دولت برگرداند و خود به یک میلیارد پوند آن اکتفا کند، زیرا آن ۶۹ میلیارد پوند به جیب فرماندهان ارتش واریز می شود با این حال، شگفت انگیز این است که هنوز در ارتش کسانی هستند که در توهم به سر می برند و از ملی گرایی ، تاریخ ، جنگ ها و پیروزی ها دم می زنند.
این نویسنده و اندیشمند امریکایی تاکید کرد، واقعیت این است، که فرماندهان ارتش مصر خون فقرای کشور را می مکند و دارایی مردم را میان خود تقسیم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا