خبر های جدید

افشای نیرنگ و دروغ روزنامه‌ی «مصر امروز» در مورد انشقاق در اخوان

 افشای نیرنگ و دروغ روزنامه‌ی «مصر امروز» در مورد انشقاق در اخوان

ترجمه: حمید محمودپور – مهاباد

دکتر سیف الدین عبدالفتاح استاد علوم سیاسی در دانشگاه قاهره، اعترافات و بیاناتی را که روزنامه‌ی «مصر امروز» در باره‌ی انشقاق درون جماعت اخوان پیرامون آشتی با رهبران کودتای نظامی به او نسبت داده، رد کرد.

وی از سردبیر این روزنامه خواست که این ادعا را تکذیب نماید و روزنامه نگاری را که این خبر را منتشر کرده، محاکمه کند.

عبدالفتاح در صفحه‌ی رسمی خود بر روی فیسبوک نوشت: در رابطه با من و و به عنوان یک اصل، تصمیم گرفته‌ام که با هیچ روزنامه و یا سایتی مصاحبه‌ی مطبوعاتی انجام ندهم؛ از بیم آنکه مبادا تحریفی در سخنانم روی دهد که به ضرر من و دیدگاههای ثابت و اساسی‌ام باشد. من با هیچ روزنامه نگاری یا کارمندی که به عنوان روزنامه نگار «مصر امروز» خودش را معرفی کرده باشد، مصاحبه نکرده‌ام.

نسبت دادن این سخنان دروغ به من قبل از اینکه از جنبه‌ی فردی به بنده زیان برساند برای حرفه‌ی روزنامه نگاری مضر است. وی در ادامه افزود: روزنامه نگاری و روزنامه معادل نیرنگ و فریب و کلاهبرداری نیست. دکتر عبدالفتاح از سردبیر «مصر امروز» تقاضا نمود که تکذیب این اظهارات جعلی را در‌‌ همان جا و در‌‌ همان صفحه درج نماید.

وی اشاره کرد که این موضع گیری اساسی در رابطه با مصاحبه نکردن، شامل همه‌ی روزنامه‌ها خصوصاً «مصر امروز» می‌شود. دکتر سیف الدین عبدالفتاح در پایان افزود: امیدوارم برای بهبود این وضعیت اقدام لازم صورت پذیرد و روزنامه نگاری که دست به این دسیسه و فریبکاری در ارتباط با این بیانات کاملاً جعلی زده است، محاکمه گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا