خبر های جدید

تاسیس شهرک سینمایی توسط اخوان المسلمین

تاسیس شهرک سینمایی توسط جماعت اخوان المسلمین

 

جماعت اخوان المسلمین مصر اعلام کرد برای تولید فیلم‌های سینمایی با جهت‌گیری دینی، اجتماعی و مستند شرکت سینمایی تأسیس کرده است.

به گزارش نوگرا، جماعت اخوان‌المسلمین مصر اعلام کرد برای تولید فیلم‌های سینمایی اقدام به تاسیس شرکت «تولیدات هنری رحاب» کرده است.

محسن راضی مدیر شرکت «تولیدات هنری رحاب» در این باره می‌گوید: جماعت اخوان المسلمین و حزب تازه تاسیس «آزادی و عدالت»(شاخه ی حزبی اخوان) به دنبال حمایت از تولید فیلم‌های دینی، اجتماعی و مستند برای تقویت و توسعه فضای هنری در جامعه مصر هستند.

وی با اعلام حمایت شرکت از هنرمندان متعدد مصری تاکید می‌کند: دوران فیلم‌های مبتذل و معرف فرهنگ برهنگی به پایان رسیده و برنمی‌گردد و مردم مصر ادامه تولید اینگونه فیلم‌ها را نخواهد پذیرفت.

بنا بر این گزارش اولین فیلم تولیدی این شرکت سریالی با عنوان «حسن البنا … سفر ناتمام» است که در ۳۲ قسمت زندگی امام شهید حسن البنا از تولد تا شهادت را به تصویر می‌کشد و در پاسخ به سریال «الجماعه» ساخته می‌شود که سال گذشته توسط رژیم مبارک تولید شده بود و از شبکه های تلویزیونی مصر به نمایش در آمد که شامل تحریفات بسیاری درباره ی زندگی موسس جماعت اخوان المسلمین بود.

سریال «حسن البنا … سفر ناتمام» که در سال گذشته کلید ساخت آن زده شد پس از تاسیس شرکت «تولیدات هنری رحاب» در پی انقلاب اخیر مصر بر عهده این شرکت گذاشته شده است.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا