خبر های جدید

قرضاوی: قانون مهاجرتی ترامپ عاقلانه نیست

قرضاوی: قانون مهاجرتی ترامپ عاقلانه نیست

رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین تأکید کرد که اقدامات اخیر دونالد ترامپ عاقلانه نیست و دشمنی میان بشریت را افزایش می‌دهد.

یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین و رهبر معنوی اخوان المسلمین در سخنانی گفت: اظهارات و اقدامات ضد بشریت و اسلام در آمریکا جزو اصول مسیحیت نیست و عاقلانه نمی‌باشد بلکه موجب دودستگی در میان مردم می‌شوند و دشمنی میان بشریت را افزایش می‌دهد.

وی در توئیتی نوشت: مهاجرانی که در طول تاریخ در تمامی جوامع حضور داشته‌اند دستاوردهایی بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ بشریت و در زمینه مبارزه با تروریسم و نژادگرایی دارند. قرضاوی گفت: به آتش‌کشیدن مساجد، حمله به ادیان و حقیر شمردن انسان‌ها خود تروریسم است اما با دستورات ریاست‌جمهوری به شکل رسمی درآمده است تا آن را قانونی جلوه بدهند.

اخیرا دونالد ترامپ دستوری را صادر کرده که براساس آن شهروندان ایران، عراق، سوریه، لیبی، یمن، سودان و سومالی تا ۹۰ روز حق ورود به آمریکا را ندارند. براساس دستورات ترامپ پناهجویان سوری تا اطلاع ثانوی و دیگر پناهجویان تا ۱۲۰ روز حق ورود به آمریکا را ندارند. این اقدامات ترامپ انتقادات گسترده جهانی به دنبال داشته است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا