خبر های جدید

خوابهای تعبیر نشده ژنرال سیسی

پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: در فایلی صوتی که اخیرا منتشر شده «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع مصر مدعی شده که خواب دیده رئیس جمهور مصر خواهد شد.

السیسی گفت که در خواب به «انور السادات» رئیس جمهور درگذشته مصر گفته که «من می‌دانم باقی خواهم ماند و رئیس جمهور مصر می‌شوم».

این فایل صوتی از سوی شبکه «احرار ۲۵» وابسته به اخوان المسلمین و شبکه «الجزیره» پخش شده است و به نظر می رسد این فایل بخشی از گفت‌وگوهای وزیر دفاع مصر با سردبیر روزنامه «المصری الیوم» بوده که ۷ اکتبر (۱۵ مهر) گذشته صورت گرفته است.

این اولین بار نیست که وزیر دفاع مصر با خواب‌های شخصی خود و تفاسیری که برای آن ارائه می‌کند خبر ساز می‌شود وی پیشتر نیز گفته بود که خواب دیده شمشیری دارد که بر روی آن به رنگ قرمز جمله «لا اله الا الله» نوشته شده و یا خواب دیده که ساعت مارک امگا به دست دارد و هیچ کسی به غیر از او این ساعت را به دست نکرده و در تفسیر این رویا گفته بود : «اسم من جهانی خواهد شد».

بر اساس این گزارش وزیر دفاع مصر هنگامی که خواب خود را برای سردبیر روزنامه مصری الیوم تعریف می‌کرده از وی خواسته که از انتشار این بخش خودداری کند وی نیز به او قول می‌دهد که این بخش از مصاحبه منتشر نخواهد شد.

با وجود اینکه وزیر دفاع مصر تا کنون به صورت رسمی آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مصر را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد یکی از نامزدهای اصلی ریاست جمهوری در این کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا