خبر های جدید

اختراع ارتش مصر درپزشکی!

اختراع ارتش مصر درپزشکی!

ساخت دستگاهی برای درمان انواع بیماری های ویروسی، از ایدز و هپاتیت گرفته تا سرماخوردگی، آنچنان باورنکردنی است که حتی اگر واقعیت هم داشته باشد، فعلا با تمسخر مردم و رسانه ها مواجه شده و کسی باور نمی کند چنین اختراعی ممکن باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبر ساخت دستگاهی توسط ارتش مصر که بدون نیاز به آزمایش خون یا حتی تماس فیزیکی، ابتلا مردم به انواع ویروس ها را مشخص می کند و راه درمان را نشان می دهد، تبدیل به موضوع بحث رسانه ها و مردم، به ویژه در کشورهای عربی شده و اغلب، آن را ادعایی احمقانه توصیف می کنند.
وزارت بهداشت مصر و ارتش این کشور، دو روز پیش در یک نشست خبری، از دستگاهی رونمایی کردند که طبق ادعای آنها، علاوه بر شناسایی افراد مبتلا به بیماری های ویروسی از جمله ایدز و هپاتیت، بیماران مبتلا را درمان می کند.
سرلشگر طاهر عبدالله، رئیس اداره مهندسی پزشکی ارتش مصر اعلام کرده که او و گروه بزرگی از پزشکان و متخصصان طی چندین سال روی این طرح کار کرده اند و تمام آزمایش های لازم نیز با موفقیت روی آن انجام شده است.
وی گفت؛ دستگاهی که اختراع کرده می تواند بیماری های ایدز و هپاتیت نوع سی و حتی آنفلوانزای خوکی را درمان کند.
این اختراع که در صورت واقعیت داشتن می تواند یک انقلاب علمی باشد، فعلا با تمسخر اغلب رسانه ها و مردم مواجه شده و حتی پایگاه اینترنتی تخصصی پزشکی «کیو کامیتر» اعلام کرده که این اقدام توهین به شعور مردم است و در مورد کلاهبرداری با استفاده از این دستگاه هشدار داده است.
علت چنین برخوردی با این ادعا، علاوه بر باورناپذیر بودن آن، سوابق ارتش مصر در چنین زمینه هایی است. آنها در پنجاه سال گذشته ادعاهی مشابهی مطرح کرده اند که بعدها غیرواقعی بودن آنها ثابت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا