خبر های جدید

فوتبالیست تازه‌ مسلمان آلمانی : اسلام زندگی من را به سوی بهترشدن متحول کرد

فوتبالیست تازه‌ مسلمان آلمانی: اسلام زندگی من را به سوی بهترشدن متحول کرد

«دنی بلوم» بازیکن عضو باشگاه فوتبال «نورنبرگ» آلمان که چند وقت پیش، با رفتن به یکی از مساجد آلمان مسلمان‌شدن خود را اعلام کرده بود، گفت: «پذیرش دین اسلام زندگی من را به سوی بهترشدن متحول کرده است».

وی افزود: «این موضوع در ابتدای برای خانواده و دوستان تا حدودی گیج‌کننده بود که این مسئله طبیعی است، اما آن‌ها پس از مدتی گفتند که اگر تو ایمان داری که این بهترین راه است، پس به راهی که انتخاب کردی ادامه بده».

این فوتبالیست تازه‌مسلمان آلمانی در ادامه گفت: «در گذشته گرایش‌های دیگری داشتم و بجای تمرکز بر کار و تلاش، شب‌ها را بیدار بوده و در پارتی و مراسم‌های مختلف حاضر می‌شدم و زندگی سخت و پرهیجانی داشتم، تا این که پس از مدتی به خودم رجوع کردم و به عمق زندگی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که زندگی تنها اسراف‌کردن در امور مادیات نیست».

دنی بلوم گفت: «من به واسطه برخی دوستانم با دین اسلام آشنا شدم و کتاب‌های دینی خواندم و در سایت‌های اینترنتی نیز به بحث و تحقیق پرداختم؛ و سرانجام به این باور رسیدم که دین اسلام همان چیزی است که به دنبال آن هستم».

وی گفت: «من دین اسلام را پذیرفتم و یقین دارم که این بهترین راه زندگی است و محکمترین دستاویزی است که به آن چنگ زده‌ام».

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه دین اسلام زندگی وی را متحول ساخته است گفت: «دین اسلام به زندگی من سمت و سوی بهتری داده و زندگی من را هدفمند ساخته و این تغییرات به وضوح در زندگی من مشهود است و اکنون اعمال شایسته و ناشایسته را تشخیص می‌دهم و این خود امر مثبتی است که بدان تمسک جسته‌ام».

دنی بلوم در پایان گفت: «مهمترین چیزی که من را مجذوب اسلام ساخته است، راه، روش، و اسلوبی است که این دین برای زندگی ترسیم می‌کند و طریقه رسیدن به هدف غایی را تبیین می‌نماید. به همین دلیل من شیفته و علاقه‌مند به اسلام شدم و اسلام به من قدرت و آرزو می‌بخشد».

http://shafaqna.com/persian/

یک دیدگاه

  1. خداوند او را در این امر ثابت قدم نگه دارد. و بر هدایت و راهنمایی او بیفزاید.به امید اینکه خداوند تمام مردم اروپا و جهان را به دین اسلام هدایت کند ان شاءالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا