خبر های جدید

راه‌اندازی پویش «معرفی اسلام حقیقی» در فرانسه

راه‌اندازی پویش «معرفی اسلام حقیقی» در فرانسه

سازمان «چشم‌انداز ملی جامعه اسلامی در اروپا» شعبه پاریس، با هدف معرفی چهره حقیقی اسلام و رفع پیش‌داوری‌های منفی علیه مسلمانان، اقدام به راه‌اندازی پویشی فرهنگی کرد. سازمان «چشم‌انداز ملی جامعه اسلامی در اروپا» شعبه پاریس، طی یک اقدام فرهنگی تحت عنوان «بفرمائید، من مسلمانم» با هدف نشان‌دادن چهره حقیقی اسلام به راه‌اندازی پویش معرفی اسلام در میدان‌های «ملت»، «جهموری» و «باستیل» شهر پاریس اقدام و به شهروندان فرانسوی یک شاخه گل رز اهدا کرد.

برگزارکنندگان این کمپین ضمن توزیع گل در میان مردم و ارائه اطلاعاتی در مورد مفهوم و پیام اسلام، بروشوری را که روی آن جمله «بفرمائید، من مسلمانم» نوشته شده بود، به شهروندان فرانسوی اهدا کردند. همچنین برگزارکنندگان به کسانی که در برابر دریافت گل به آنان احساس کنجکاوی می‌کردند، در مورد محبت پیامبر اکرم(ص) و عقیده صلح اجتماعی توضیحاتی را ارائه دادند.

گفتنی است، به دنبال واقعه تروریستی ۱۷ دی در مجله «شارلی ابدو» فرانسه و سه حمله تروریستی دیگر که به کشته شدن ۱۷ نفر انجامید، حمله به عبادتگاه‌ها و تخریب قبرستان مسلمانان در فرانسه با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده بود.

منبع: ایکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا