خبر های جدید

یک جاسوس دیگر رژیم صهیونیستی در غزه به دام افتاد

 

منابع امنیتی فلسطین اعلام کردند که دستگاه‌های امنیتی مقاومت موفق شدند یک جاسوس خطرناک رژیم صهیونیستی را به دام بیاندازند. به گزارش  پایگاه "المجد"، دستگا‌های امنیتی مقاومت غزه موفق شدند جاسوسی را به دام بیاندازند که از وی به عنوان "جاسوس خاموش" نام برده می‌شود.

 این فرد مذکور در حین رفت‌وآمد به کرانه باختری و نوار غزه در دوره پیش از آغاز انتفاضه الاقصی توسط نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی جذب همکاری با این رژیم شده بود اما از آن زمان تا کنون ماموریت مشخصی به وی محول نشده بود.

 بر اساس این گزارش پس از آنکه فعالیت‌های دستگاه‌های امنیتی مقاومت غزه باعث شد که مزدوران و جاسوسان رژیم صهیونیستی به دام افتاده و عرصه فعالیت برای شاباک اسرائیل تنگ شد به همین دلیل افسران شاباک به این "جاسوس خاموش" مراجعه کرده و از وی خواستند تا برخی اهداف را زیرنظر داشته باشد اما نیروهای امنیتی غزه توانستند وی را دستگیر کنند.

 بنابر این گزارش این فرد با یکی از افسران شاباک تماس مستمر داشته و از وی خواسته شده بود که تحرکات نزدیکان خود، منازل و اشخاصی که به این منازل تردد می کنند زیرنظر داشته باشد و علاوه بر آن ماموریت‌های دیگری نیز به وی محول شده بود.

 دستگیری این جاسوس در حالی است که مسئول واحد جذب جاسوسان ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا از سمت خود استعفا داده است.

 از سوی دیگر سخنگوی وزارت کشور دولت منتخب فلسطین دو روز پیش اعلام کرد که به دلیل فعالیت دستگاه‌های امنیتی غزه در به دام انداختن مزدوران و جاسوسان رژیم صهیونیستی این رژیم با بحران جذب جاسوس در غزه مواجه است.

منبع: اخبار جهان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا